dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Πριγκηπάκης, Γαβριήλ Κ. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-17T12:25:03Z | |
dc.date.available | 2018-01-17T12:25:03Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10613 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης της φορτωτικής ως του
συμβολαίου μεταφοράς των εμπορευμάτων τόσο κατά το ελληνικό όσο και κατά το βρετανικό
δίκαιο. Για την καλύτερη ανάλυση των νομικών και πραγματικών δεδομένων γίνεται σύγκριση
δυο αποφάσεων, μιας ελληνικού και μιας βρετανικού δικαστηρίου. Το συμπέρασμα είναι
εντυπωσιακό καθώς ενώ η αφετηρία της φορτωτικής τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Μεγάλη
Βρετανία είναι η ίδια (οι κανόνες της Χάγης – Βίσμπυ, οι οποίοι στόχο είχαν την ενοποίηση
διάφορων κανόνων για την φορτωτική), οι διαφοροποιήσεις είναι σημαντικές ως προς την
αποδεικτική δύναμη της φορτωτικής ως του συμβολαίου μεταφοράς. Η μέθοδος που
χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της θεωρητικής ανάλυσης των κανόνων της φορτωτικής, του
συμβολαίου μεταφοράς και τέλος της σύγκρισης των αποφάσεων μιας ελληνικού και μιας
βρετανικού δικαστηρίου. Μάλιστα, η επιλογή της απόφασης του βρετανικού δικαστηρίου
έγινε με βάση το ότι προκάλεσε αρκετές διαφορετικές θεωρητικές απόψεις πάνω στο θέμα. | el |
dc.format.extent | 124 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η φορτωτική ως αποδεικτικό μέσο του συμβολαίου μεταφοράς των εμπορευμάτων. Συγκριτικό δίκαιο και νομολογία Ελλάδας - Μεγάλης Βρετανίας | el |
dc.title.alternative | The bill of lading as evidence of the contract of carriage. Comparative law and legislation between Greece and the UK | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This thesis is an attempt to analyze the bill of lading as the contract of carriage of goods both
according to Greek and to British legislation. For the best examination of the legal and real
data a comparison is made between two decisions, one from a Greek and one from a British
court. The conclusion is impressive, if we take under consideration that while the starting point
of the bill of lading both in Greece and in Great Britain is the same (Hague – Visby rules,
which targeted in unifying the rules for the bill of lading), the differences are significant in
terms of the probative force of the bill of lading as the contract of carriage. The method used
on this Thesis begins with a theoretical analysis of the rules of the bill of lading, the contract
of carriage and, finally, the comparison of the two decisions from a Greek and a British court.
The choice of the decision of the British court was made on the basis that it triggered several
different theoretical views and opinions on the subject. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Φορτωτικές | el |
dc.subject.keyword | Συγκριτικό δίκαιο | el |
dc.subject.keyword | Συμβόλαιο μεταφοράς | el |
dc.subject.keyword | Κανόνες Χάγης – Βίσμπυ | el |
dc.subject.keyword | ΚΙΝΔ | el |
dc.subject.keyword | Ν. 2107/1992 | el |
dc.subject.keyword | Bill of lading | el |
dc.subject.keyword | Comparison law | el |
dc.subject.keyword | Contract of carriage | el |
dc.subject.keyword | Hague – Visby Rules | el |
dc.subject.keyword | Carriage of goods by sea act 1971 | el |
dc.subject.keyword | Carriage of goods by sea act 1992 | el |