dc.contributor.advisor | Βλάχος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Βασιλακόπουλος, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2017-11-20T08:26:15Z | |
dc.date.available | 2017-11-20T08:26:15Z | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10182 | |
dc.description.abstract | Είναι ευρέως αποδεκτό πως οι θαλάσσιες μεταφορές αποτελούν το κυριότερο μέσο μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών καθώς ένα ποσοστό το οποίο κυμαίνεται από 85% έως και 90% του παγκόσμιου εμπορίου, διεξάγεται με τη χρήση πλοίων και πλωτών ναυπηγημάτων γενικότερα. Από την αρχαιότητα, οι ιδιοκτήτες-διαχειριστές των πλοίων και όχι μόνο αυτοί, προσπαθούσαν να ανακαλύψουν τρόπους για να ελαχιστοποιήσουν το χρόνο εκτέλεσης ενός ταξιδιού άρα παράλληλα και το κόστος μεταφοράς. Πιο συγκεκριμένα, για τον Παναμά, οι παραπάνω προθέσεις μετουσιώθηκαν σε πράξη πριν από έναν αιώνα περίπου, το 1914, όταν και εγκαινιάστηκε η ομώνυμη διώρυγα, ένα έργο μεγαλεπήβολο ακόμα και για τη σημερινή εποχή. Στο παρόν πόνημα, θα παρουσιάσουμε τη διώρυγα του Παναμά και ειδικότερα τη διαπλάτυνσή της, η οποία ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στη διεθνή ναυσιπλοΐα τον Ιούνιο του 2016. Επιπλέον, θα εστιάσουμε στα αποτελέσματα που αυτή (η διαπλάτυνση) έχει ήδη επιφέρει και που θα επιφέρει στην αγορά των εμπορευματοκιβωτίων (containers) στο εγγύς μέλλον. | el |
dc.format.extent | 133 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η αγορά των containers και τα αναμενόμενα αποτελέσματα από τα new projects στη Διώρυγα του Παναμά | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | It is widely accepted that sea transportations are the main means of transporting humans and goods, as a percentage ranging from 85% to 90% of world trade, is conducted with the use of ships and floating crafts in general. Since ancient times, ship owners-managers and not only them, were trying to discover ways to minimize the execution time of a trip and at the same time the transport costs. More specifically, for Panama, these intentions were turned into actions about a century ago, in 1914, when the Panama Canal was launched, a challenging project even for today. In this essay, we will present the Panama Canal and in particular the expansion of it, which was completed and given to international navigation in June 2016. Additionally, we will focus on the results that expansion has already brought and will bring to the container market in the near future. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Panama Canal (Panama) | el |
dc.subject.keyword | Διώρυγα Παναμά | el |
dc.subject.keyword | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject.keyword | Διαπλάτυνση | el |
dc.subject.keyword | Shipping | el |
dc.subject.keyword | Container | el |
dc.subject.keyword | Expansion | el |