dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.author | Λιακόπουλος, Θεόδωρος | |
dc.date.accessioned | 2017-10-12T09:47:14Z | |
dc.date.available | 2017-10-12T09:47:14Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10052 | |
dc.description.abstract | Το παρόν κείμενο αναλύει τις παραμέτρους που επηρρεάζουν τήν απόδοση του
ανθρώπινου παράγοντα σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις του κώδικα ISM και του
ελέγχου συμμόρφωσής των σε επίπεδο κρατών.
Ξεκινά με το κανονιστικό πλαισιο της ναυτιλίας μια σημαντική παράθεση κατά την
ταπεινή γνώμη μου, καθώς ο ναυτιλιακός χωρος είναι από τους πλέον
νομοθετημένους. Κατόπιν δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα και
την διαδικασία πρόσληψης. Δεν θα έλειπε απο την παρούσα ανάλυση η οικονομική
κρίση της εποχής, οι επιδράσεις της, και η στροφή στο ναυτιλιακό επάγγελμα.
Στην πορεία της ανάλυσης αναφέρονται τα Μνημόνια Συνεργασίας μεταξύ κρατών,
ως μηχανισμοί ελέγχου συμμόρφωσης των απαιτήσεων του ΙSM και οι τύποι των μη
συμμορφώσεων. Συνδέοντας τα ανωτέρω καταλήγουμε στα συμπεράσματα μας. | el |
dc.format.extent | 123 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | ISM και ανθρώπινος παράγοντας στη ναυτιλία | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This essay analyzes the parameters that affect the performance of the human factor in
relation to the requirements of the ISM Code and monitoring compliance of the latter at a
Member State level.
It starts with the regulatory framework of shipping, an important quote in my humble
opinion, as the maritime sector is one of the most regulated. Then special emphasis is
given on the human factor and the recruitment process. One parameter that couldn’t be
missing from this analysis, is the economic crisis of the era and its effects, and the shift
in the maritime profession.
In the course of the analysis are cited the Memorandum of Understanding between
Member states as the compliance control mechanisms of the ISM requirements and types
of non-conformances. Connecting the above we arrive at our conclusions. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | ISM Code | el |
dc.subject.keyword | MoU | el |
dc.subject.keyword | Ανθρώπινος παράγοντας | el |