dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Λυμπεράκη, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2017-10-03T11:08:41Z | |
dc.date.available | 2017-10-03T11:08:41Z | |
dc.date.issued | 2016-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10033 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση μίας μελέτης που υλοποιήθηκε με σκοπό την παρακολούθηση, την καταγραφή και την ανάλυση καλών πρακτικών της προσέγγισης «1-1 iPad» σε σχολεία που τη χρησιμοποιούν, ώστε να αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές, ενθαρρύνοντας την εκπαιδευτική κοινότητα για την περαιτέρω αξιοποίηση των iPad στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε μέσω παρακολουθήσεων σε 11 σχολεία, Δημοτικού και Γυμνασίου, που εφαρμόζουν τη μέθοδο 1-1 iPad και συλλογής των αντίστοιχων σχεδίων μαθήματος από εκπαιδευτικούς που την εφαρμόζουν. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθησαν κατά τη διάρκεια των παρακολουθήσεων και παρατίθενται παραδείγματα καλών πρακτικών που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια της ανάλυσης. | el |
dc.format.extent | 269 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Παρακολούθηση, καταγραφή, ανάλυση και τεκμηρίωση καλών πρακτικών σε σχολεία που αξιοποιούν την μέθοδο 1-1 ipad στην τάξη | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | iPad | el |
dc.subject.keyword | 1:1 | el |
dc.subject.keyword | Καλές πρακτικές | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικές πρακτικές | el |