Search
Now showing items 1-5 of 5
Συστήματα μέτρησης της επιχειρηματικής απόδοσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Ο κύριος κορμός της εργασίας αυτή χωρίζεται στα παρακάτω μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται αναλυτικά η ανάγκη μετρήσεων επιχειρηματικής απόδοσης, η χρήση των μετρήσεων σε οικονομικές και μη οικονομικές παραμέτρους. ...
Συστήματα κωδικοποίησης και ταξινόμησης νόσων - διαγνώσεων ασθενών στα πλαίσια των απαιτήσεων για βελτίωση της ποιότητας νοσοκομειακών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-05)
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί προϊόν προσπάθειας στα πλαίσια της ολοκλήρωσης της φοίτησης στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (MBA - TQM) του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ...
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών & έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-04)
Η έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα εξελισσόμενα πεδία της έρευνας μάρκετινγκ. Οι ικανοποιημένοι πελάτες προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια υπόσχεση για αυξήσεις των κερδών τους και μείωση των λειτουργικών κοστών τους. ...
Ευρωπαϊκό μοντέλο ποιότητας: έρευνα εφαρμογής σε τμήμα τράπεζας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Μια αττό τις βασικότερες προκλήσεις που οι επιχειρήσεις έχουν σήμερα να αντιμετωπίσουν προκειμένου να επιβιώσουν και να επιτύχουν, είναι η ανάπτυξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι δραματικές αλλαγές που ...
Υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων: σύστημα διαχείρισης HACCP / ανάλυση κινδύνων και κρίσιμων σημείων ελέγχου σε χώρους εστίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Σκοπός της εργασίας είναι η περιγραφή του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσεται το Σύστημα HACCP - Hazard Analysis Critical Control Points σε χώρους μαζικής εστίασης και πώς αυτό σχετίζεται με τις συνιστώσες της ποιότητας της ...