Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 205
Ψηφιακά αθλητικά παιχνίδια : η εξέλιξή τους την τελευταία δεκαετία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Την τελευταία δεκαετία, ο κλάδος των esports, χάρη στην αλματώδη εξελικτική του πορεία, έχει
αποκτήσει μια θέση ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της αθλητικής ψυχαγωγίας, ενώ παράλληλα
κατέχει την πρώτη θέση στον τομέα της ...
Ανάπτυξη διαδικτυακής αλληλεπιδραστικής εφαρμογής διαχείρισης χρόνου και καθημερινών εργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)
Η διαδικτυακή αλληλεπιδραστική εφαρμογή διαχείριση χρόνου και καθημερινών εργασιών είναι μία εφαρμογή που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους ανθρώπους να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τον χρόνο τους στον σημερινό, συνεχώς ...
Ολοκληρωμένη διαδικτυακή εφαρμογή κινηματογραφικών προτάσεων και διαχείρισης ηλεκτρονικών εισιτηρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-30)
Στην σημερινή κοινωνία ο μέσος άνθρωπος έχει ιδιαίτερα βαρύ και φορτωμένο πρόγραμμα λόγω των
γρήγορων ρυθμών ζωής αλλά και του αυξημένου ανταγωνισμού που επικρατεί στην αγορά εργασίας.
Για αυτό τον λόγο αναζητεί συνέχεια ...
Ασφάλεια των “No-Code” εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την ασφάλεια των εργαλείων No-Code, τα οποία επιτρέπουν
την ανάπτυξη λογισμικού χωρίς δεξιότητες προγραμματισμού. Ξεκινά με την ανάλυση της έννοιας
και των χαρακτηριστικών τους, των ...
Διαδικτυακή πλατφόρμα προβολής, εισαγωγής και διαχείρισης κριτικών για ποικίλα προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας
αξιολογήσεων προϊόντων με επίκεντρο το χρήστη. Οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν και να
επεξεργάζονται αξιολογήσεις για ποικίλα προϊόντα, ...
Ανάπτυξη εφαρμογής Android για τη διευκόλυνση συμμετοχής σε αθλητικές δραστηριότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android που στοχεύει στη δημιουργία και αναζήτηση αθλητικών συναντήσεων. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν συμμετέχοντες για αθλητικές ...
Αλληλεπιδραστική εφαρμογή οργάνωσης ντουλάπας και ενδυματολογικών προτάσεων με επίκεντρο τις προτιμήσεις του χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)
Σε αυτή την πτυχιακή εργασία θα εξετάσουμε την ανάπτυξη μιας εφαρμογής διαχείρισης ντουλάπας. Ο τίτλος της είναι «Εφαρμογή Διαχείρισης Ντουλάπας» και αναφέρεται σε ένα πρόγραμμα το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να οργανώσει ...
Ανάπτυξη 2D platformer βιντεοπαιχνιδιού με την χρήση παιχνιδομηχανής Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-05)
Η εργασία αυτή πραγματοποιεί την υλοποίηση ενός 2D βιντεοπαιχνιδιού σε περιβάλλον Unity τύπου Platformer με χαρακτηριστικά του είδους παιχνιδιών Roguelite. ‘Όλη η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει γίνει στο περιβάλλον της Unity ...
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)
παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού
λογισμικού με τη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού, με στόχο τη διδασκαλία γραμματικών στοιχείων σε
μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ...
Πρόταση εκπαιδευτικού λογισμικού επαυξημένης πραγματικότητας για αναγνώριση εξαρτημάτων υπολογιστή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αναγνώριση εξαρτημάτων υπολογιστή. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Unity και το λογισμικό Vuforia, η εφαρμογή αναγνωρίζει εξαρτήματα ...