Search
Now showing items 1-10 of 127
Αλληλεπιδραστική εφαρμογή για κινητά με στόχο την αξιολόγηση της ομιλίας παιδιών μικρής ηλικίας : ανάπτυξη με την μεθοδολογία RUP
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας αλληλεπιδραστικής
εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, που στοχεύει στην αξιολόγηση της ομιλίας παιδιών μικρής
ηλικίας. Η ανάγκη για πρώιμη ανίχνευση και παρέμβαση ...
To πλαίσιο κυβερνοασφάλειας NIST στην ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Τα σχέδια για την πρόληψη και τον μετριασμό των τρωτών σημείων στα δίκτυα υπολογιστών
είναι γνωστά ως πλαίσια κυβερνοασφάλειας. Ένα «πλαίσιο κυβερνοασφάλειας» είναι μια
συλλογή διεθνών προτύπων και βέλτιστωνπρακτικών. ...
Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η
εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία.
Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού ...
Rise of the Village Hero : a roleplaying game : character attributes, 3D animation, virtual world implementation, sound camera and characters’ movement
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρακάτω διατριβή ασχολείται με ένα top-down παιχνίδι ρόλων προγραμματισμένο στην Unity. Έχει γραφικά χαμηλής πολυπλοκότητας και ο κύριος στόχος της είναι η ανάδειξη του ευέλικτου και αναβαθμίσιμου συστήματος από scripts ...
Διαδικτυακή εφαρμογή περιήγησης ταινιών με χρήση ASP.NET MVC
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η δημιουργία μιας εφαρμογής περιήγησης και εξερεύνησης ταινιών με χρήση των νέων τεχνολογιών ASP.NET MVC. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν λογαριασμό και στη συνέχεια ...
Ανίχνευση κοινοτήτων σε γραφήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Το πρόβλημα της ανίχνευσης κοινοτήτων σε γραφήματα είναι μείζονος σημασίας στην πληροφορική καθώς τα γραφήματα χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό. Η ανίχνευση κοινοτήτων είναι μια περίπλοκη διαδικασία και έχουν αναπτυχθεί ...
Ανάπτυξη back-end API για σύγχρονη e-class πλατφόρμα με την υποστήριξη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Το backend σύστημα της πλατφόρμας e-students αποτελεί τη θεμελιώδη υποδομή που υποστηρίζει τις
λειτουργίες της διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Με τη χρήση RESTful API, επιτρέπει την
ασφαλή εγγραφή και αυθεντικοποίηση ...
Παιχνίδι ρόλων και ελληνική μυθολογία – άθλοι του Ηρακλή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Στην εργασία αυτή θα δούμε συνοπτικά τους κάποιους από τους άθλους του Ηρακλή.
Στόχος της Πτυχιακής εργασίας αυτής είναι να γίνει ένα εύκολο για τον χρήστη παιχνίδι 2d με σκοπό να παίξει και να δει κάποιους άθλους του ...
Ανάλυση και σύγκριση πρωτοκόλλων επικοινωνίας επιπέδου εφαρμογής (HTTP3, MQTT, CoAP) και υλοποίηση συνδέσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η πτυχιακή αυτή εξετάζει τρία από τα πιο διαδεδομένα πρωτόκολλα επικοινωνίας τα HTTP,
MQTT, και CoAP, με τα δύο τελευταία να είναι τα πιο διαδεδομένα στο IoT ενώ το πρώτο
λειτουργεί ως βάση σύγκρισης. Αναλύονται οι ...
Your Study Sphere - Διαδικτυακή εφαρμογή βελτιστοποίησης εκμάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής που
έχει σχεδιαστεί για την ενίσχυση της μάθησης των φοιτητών, χρησιμοποιώντας C# MVC .NET 8,
Entity Framework και SQL Server Management ...