Search
Now showing items 1-10 of 66
Ανάπτυξη κοινωνικής εφαρμογής φωνητικής σύνθεσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)
Πρωταρχικός σκοπός της εργασίας είναι η αξιοποίηση της διεπαφής που προσφέρει το Twitter για τη δημιουργία μιας εφαρμογής που να παρέχει στο χρήστη φωνητική αναπαραγωγή των tweets που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του. ...
Έλεγχος λογισμικού με χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο που μπορούν να έχουν οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον έλεγχο λογισμικού. Ξεκινώντας με την κατανόηση του όρου “Έλεγχος Λογισμικού” μέσα από την ...
Αυτοματοποίηση και συντονισμός διαδικασιών λογισμικού ως υπηρεσία (SaaS) από άκρο σε άκρο με έμφαση στην υλοποίηση υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)
Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών σε δημόσιους φορείς με την χρήση του Camunda. Αναλύονται τα βασικά στοιχεία του προτύπου BPMN (Business Process Model and Notation) και στην συνέχεια, ...
Computational methods for improving genetic therapies for Duchenne Muscular Dystrophy
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Τεχνολογικά υποστηριζόμενα εκπαιδευτικά σενάρια εκλαΐκευσης της επιστήμης σε άτυπα περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Η εκλαΐκευση των φυσικών επιστημών αποτελεί μια πρακτική που έχει διαμορφωθεί σε βάθος αιώνων και με πολλές τροποποιήσεις ως μια καλή εκπαιδευτική πρακτική στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών, καθώς γεφυρώνει το χάσμα ...
Self-sovereign identity using the Hyperledger Indy framework
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Το Blockchain είναι ένα δίκτυο peer-to-peer που, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά ευρέως χρησιμοποιούμενα δίκτυα, δεν απαιτεί μια κεντρική οντότητα εξουσίας και ελέγχου για να λειτουργήσει. Λειτουργεί με τρόπο ανεξάρτητο. ...
Περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες και ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-08)
Το περιεχόμενο που παράγεται από τους χρήστες (User Generated Content) αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη πρόκληση από την αρχή της εμφάνισης του διαδικτύου. Πρόκειται για τη σπουδαιότερη καινοτομία στο παραδοσιακό δίκαιο της ...
Διαδικτυακή εφαρμογή για την πρόβλεψη μελλοντικών τιμών στο χρηματιστήριο με χρήση νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την
πρόβλεψη των μελλοντικών τιμών του Χρηματιστηρίου με τη χρήση τεχνικών νευρωνικών δικτύων.
Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας, ...
Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση του εργαλείου Game Maker για την εκμάθηση του προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν εκείνα τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν θετικά και να υποστηρίξουν όλες τις αρχές μάθησης, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το κίνητρο της ενασχόλησης στους ...
Αναλυτική δεδομένων αγώνων καλαθοσφαίρισης για την πρόβλεψη αποτελεσμάτων και εξαγωγή γνώσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Η παρούσα Διπλωματική εργασία ασχολείται με την Aναλυτική αθλητικών δεδομένων (Sports Analytics). Όπως σε πολλούς άλλους κλάδους, έτσι και στον αθλητισμό ο ρυθμός συλλογής δεδομένων αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. ...