Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "International marketing"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Leveraging big data for agile strategy processes in international marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σημασία των Big Data Analytics και τη συμβολή τους στη δημιουργία και εφαρμογή agile στρατηγικών στο διεθνές μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, υπό το πρίσμα των μεταβαλλόμενων συνθηκών ... -
Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων
(2006-12-04)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την Επιλογή Διεθνών Αγορών (ΕΔΑ) και απέδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία του στελέχους λήπτη των σχετικών αποφάσεων. Ειδικότερα μελετήθηκε η ...