• Strategic management & digital markets: ανάλυση περίπτωσης "ROOF FOR ALL - UNHCR" (Socialab's Project) 

      Δημητρίου, Λάουρα - Λευκή (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της Digital καμπάνιας η οποία πραγματοποιήθηκε για την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ από τη διαφημιστική εταιρεία Socialab ΕΠΕ. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο ...
    • Text and data mining and artificial intelligence in the European Union 

      Karra, Konstantina; Καρρά, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-08)
      Η Οδηγία της ΕΕ 2019/790 για δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και τα συγγενικά δικαιώματα στην ψηφιακή ενιαία αγορά τέθηκε σε ισχύ για να ευθυγραμμιστεί με τις απαιτήσεις του σύγχρονου ...
    • Διερεύνηση περιπτώσεων antitrust στις ψηφιακές αγορές 

      Ντότσι, Γκαμπριέλ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
      Η διπλωματική αυτή εργασία ασχολείται με την διερεύνηση των περιπτώσεων αντιτράστ στις ψηφιακές αγορές. Ο όρος τραστ αναφέρεται συνήθως σε έναν ιδιαίτερο τύπο οικονομικής ένωσης, όπου ένας αριθμός επιχειρήσεων συγχωνεύονται ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»