Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer service"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Ο ρόλος της ψηφιακής τραπεζικής στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη : η μελέτη της Τράπεζας Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης της ξενοδοχειακής εμπειρίας και υπηρεσιών μέσω κινητού : ψηφιακή εξυπηρέτηση με επίκεντρο τον πελάτη-επισκέπτη και προώθηση της βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για κινητά σχεδιασμένης για ξενοδοχειακές μονάδες, με πρωταρχικό στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών στον ...