Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer Lifetime Value (CLV)"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Ανάλυση τραπεζικών δεδομένων με τη χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης και δημιουργία μοντέλου εκτίμησης του δείκτη Customer Lifetime Value
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει το καθεστώς λειτουργίας του τραπεζικού κλάδου σε σχέση με την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών. Θα εκτιμηθούν τα περιθώρια ένταξης νέων τεχνολογιών στην παραγωγική ... -
Μέθοδοι τμηματοποίησης πελατών με χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Η σύγχρονη εποχή είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική για τις επιχειρήσεις. Το περιβάλλον μέσα στο οποίο κινούνται είναι μεταβαλλόμενο και απαιτεί σωστή λήψη αποφάσεων κάθε στιγμή και δεδομένου των συνθηκών. Σήμερα, η διαδικασία ... -
Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και στρατηγικές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων για την πρόβλεψη της αξίας ζωής πελατών σε εταιρείες iGaming
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Τα τελευταία χρόνια, οι εταιρείες iGaming έχουν γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τις διαδικτυακές πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων. Αυτή η αύξηση της δημοτικότητας ...