Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Call centers"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Οικονομοτεχνική μελέτη για ίδρυση τηλεφωνικού κέντρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σε όλη τη διάρκεια της ανθρωπότητας υπήρχε ανάγκη για οργάνωση είτε αυτή αφορούσε κάποια μορφής επιχείρηση, είτε οποιοδήποτε τομέα ενός κράτους. Η ανάγκη αυτή υπάρχει ακόμα και σήμερα, και λόγω της πολυπολοκότητας των ... -
Το εργασιακό well being στα call centers. Η προοπτική ανάπτυξης μιας νέας στρατηγικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-20)Η εργασία στα τηλεφωνικά κέντρα είναι μία σύνθετη και απαιτητική εργασία, που απαιτεί την ικανοποιητική διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες, υπάρχοντες ή και δυνητικούς, υπό καθεστώς έντονης χρονικής πίεσης ή και ...