Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ψυχαγωγία"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Διαδικτυακή εφαρμογή ομαδοποίησης σημείων σε χάρτη για αξιολόγηση τοποθεσιών ενδιαφέροντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη της βιβλιοθήκης Marker Clusterer v3 του Google Maps API και η χρησιμοποίησή της για την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής με σκοπό την αξιολόγηση τόπων ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση για την ίδρυση θεματικού πάρκου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την οικονομοτεχνική μελέτη σκοπιμότητας μιας υποτιθέμενης επιχείρησης μεγάλου μεγέθους, ενός θεματικού πάρκου, το οποίο ονομάζεται «Λευκός Δράκος». Βασικός σκοπός της εργασίας ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας κατασκευής και εκμετάλλευσης υδροψυχαγωγικού πάρκου - waterpark στην Αθήνα
(2011-11-09)Το εξεταζόμενο επενδυτικό σχέδιο αφορά τη κατασκευή και εκμετάλλευση ενός σύγχρονου υδροψυχαγωγικού πάρκου (waterpark) στην Αττική, σε μια πολυσυζητημένη έκταση στον πρώην Ανατολικό Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στο Δήμο του ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ στις επωνυμίες κόμικ DC και Marvel Comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ψυχαγωγία είναι ένας κερδοφόρος κλάδος, με την επιτυχία στην αγορά να αποτελεί παράδειγμα της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ που εφαρμόζει μία επιχείρηση. Ο κλάδος των κόμικς, συγκεκριμένα όσον αφορά τις ...