Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Συγκριτική αξιολόγηση (Διοίκηση και οργάνωση)"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Στρατηγική σύγκριση ανταγωνιστικότητας (benchmarking) τηλεπικοινωνιακών οργανισμών.
(2002-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει σαν κύριο στόχο της, την επιστημονική προσέγγιση της στρατηγικής σύγκρισης αξιολόγησης (strategic benchmarking), επιλεγμένων με προκαθορισμένα κριτήρια τηλεπικοινωνιακών οργανισμών της ... -
Σύγκριση διεπιχειρησιακών επιδόσεων για δείκτες ανταγωνιστικότητας
(2006-12-08)Η πρακτική Benchmarking αποτελεί τη συστηματική διαδικασία σύγκρισης της οργανωτικής δομής, των διαδικασιών και της επίδοσης ενός οργανισμού, με τους οργανισμούς που παρουσιάζουν καλή πρακτική παγκοσμίως, με απώτερο στόχο ...