• Πηγές και εφαρμογές του πολιτικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα 

      Περράκης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τον ρόλο του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία του πολιτικού μάρκετινγκ στην ελληνική κοινωνία. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί το θεωρητικό πλαίσιο όπου επεξηγούνται ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»