Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Κλάδος ομορφιάς"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Στρατηγικές μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο κλάδο των προϊόντων ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο των προϊόντων ομορφιάς επηρεάζουν σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές, δημιουργώντας ...