Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτική αγορά"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Ανάπτυξη καινοτόμου προϊόντος (σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας) στην ευρωπαϊκή αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ένα καινοτόμο προϊόν, το οποίο απευθύνεται στην Β2Β (Business to Business) αγορά, σχεδιάζεται, παράγεται, προβάλλεται και προωθείται, θα αναφερθούμε στις βασικές έννοιες ... -
Πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και η εφαρμογή τους στην εταιρεία ζαχαρωδών Cadbury
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-11) -
Στρατηγικές στόχευσης διεθνών αγορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα μελέτη εξετάζει την ύπαρξη των τεσσάρων στρατηγικών στόχευσης διεθνών αγορά ως διακριτές και αμοιβαίως αποκλειόμενες επιλογές από τις επιχειρήσεις, όπως αυτές εμφανίζονται στη βιβλιογραφία. Σε δεύτερο επίπεδο ...