Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Θεωρία της Ώθησης"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Nudging & marketing - Συμπεριφορά του καταναλωτή και Διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τη πολυδιάστατη επίδραση του nudge στον κόσμο του διαδικτύου και την βαθιά επίδρασή του στους καταναλωτές. Το nudge, που έχει ρίζες στην συμπεριφορική οικονομία και τη ψυχολογία, ... -
Τα συμπεριφορικά οικονομικά και οι τεχνικές Nudge
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Τα Συμπεριφορικά Οικονομικά τα οποία είναι ένας νέος κλάδος που συνδυάζει την οικονομική επιστήμη με όρους και πειράματα κυρίως από την επιστήμη της ψυχολογίας αποτελούν το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας. ...