Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Βιντεοπαιχνίδια"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Ανάπτυξη δυναμικών και συναισθηματικά ανταποκρινόμενων NPCs στην Unreal Engine 5 χρησιμοποιώντας δέντρα προσαρμοστικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Αυτή η διατριβή εξετάζει την ανάπτυξη δυναμικών και συναισθηματικά ανταποκρινόμενων NPCs στην Unreal Engine 5.4, με έμφαση στη χρήση προσαρμοστικών δέντρων συμπεριφοράς. Ο πρωταρχικός στόχος είναι η βελτίωση του ρεαλισμού ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών βιντεοπαιχνιδιών με κοινωνικά στοιχεία σε περιβάλλον Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Από την πρώτη εμφάνιση των ηλεκτρονικών βιντεοπαιχνιδιών, τα 2D παιχνίδια πλατφόρμας στέκο- νται ως ένα από τις πιο αναγνωρίσιμα είδη, καθώς συνεχίζουν ακόμη και σήμερα να συναρπάζουν το κοινό σε παγκόσμια κλίμακα. Το ... -
Η πνευματική ιδιοκτησία στα βιντεοπαιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας των βιντεοπαιχνιδιών κυρίως ως προς το περιεχόμενο τους, την αντιμετώπιση τους ως σύνθετα πνευματικά έργα αποτελούμενα από επιμέρους ... -
Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη ...

