Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
TicTac: εκπαιδευτική εφαρμογή εκμάθησης της ώρας με μοντελοποίηση χρηστών σε προσαρμοστικό περιβάλλον
(2012-05-31)Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής αναπτύχθηκε μία εφαρμογή για την εκμάθηση της ώρας που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 5-9 ετών. Η εφαρμογή αυτή υλοποιεί μοντελοποίηση και προσαρμοστικότητα χρηστών. Το κεφάλαιο ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη χρήση ευφυών πρακτόρων και συστημάτων φυσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός 2D βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της Unity 2D και της γλώσσας C#. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δημιουργία ενός ακριβούς και ομαλού συστήματος κίνησης χαρακτήρα, ... -
Πρόβλεψη ανεφοδιασμού μηχανημάτων αυτόματης ανάληψης και κατάθεσης (ATM BNA )
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός Πληροφοριακού Συστήματος επεξεργασίας τραπεζικών συναλλαγών με στόχο την πρόβλεψης τροφοδοσίας των μηχανημάτων αυτόματης ανάληψης και κατάθεσης ...