Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Destination branding"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Η προστιθέμενη αξία ενός mega cultural event σε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11-24)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την προστιθέμενη αξία που ... -
Προορισμός Λευκάδα: μελέτη περίπτωσης τουριστικής προσφοράς και ζήτησης της νήσου Λευκάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού τρόπου σκέψης που θα βοηθήσει στην διαμόρφωση μιας στρατηγικής, που θα οδηγεί τον προορισμό μελέτης σε μελλοντική τουριστική ανάπτυξη. Μέσω της αποτύπωσης, ...