Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer services -- Management"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Ανάπτυξη δικτυακού πληροφοριακού συστήματος: πολλαπλό σύστημα Helpdesk
(2014-03-13)Ζητούμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη μίας δικτυακής εφαρμογής που έχει ως σκοπό την εξυπηρέτηση των εργασιών που εκτελούνται από τμήματα τεχνικής υποστήριξης - τμήματα αρωγής (helpdesk), και η αξιολόγησή της. ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Οργάνωση δικτύου υποστήριξης πάγιου εξοπλισμού αγοράς (Customer Support Logistics) : μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανία αναψυκτικών
(2004-01-01)Το logistics management είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα στοιχεία του χρόνου και του τόπου. Ο στόχος του είναι να κατορθώσει να βρίσκεται το σωστό προϊόν στη σωστή ποσότητα στο σωστό τόπο κα χρόνο, με το σωστό κόστος. Η εργασία ...