Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Πελάτες κλάδου βιβλίου"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Εφαρμογή πιστότητας / επιβράβευσης πελατών βιβλιοπωλείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Τα Προγράμματα Πιστότητας/ Επιβράβευσης Πελατών (Loyalty Programs), βοηθούν τις επιχειρήσεις να κρατήσουν, να επιβραβεύσουν και να επεκτείνουν το πελατολόγιό τους. Έρευνες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο 7 έως 10 φορές είναι ... -
Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και η εφαρμογή της στον κλάδο εκδόσεων βιβλίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει τη θεωρητική και πρακτική προσέγγιση της στρατηγικής των γαλάζιων ωκεανών. Η έρευνα αποδεικνύει πως δεν υπάρχουν εταιρείες ή κλάδοι της βιομηχανίας που υπερέχουν ...