Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΧαλδαίος, Ελευθέριος
dc.date.accessioned2017-07-11T06:49:10Z
dc.date.available2017-07-11T06:49:10Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9756
dc.description.abstractΟι τρείς τομείς της μάθησης και της εκπαίδευσης είναι οι: γνωστικός (Bloom,1956),συναισθηματικός (Krathwohl,1964) και ψυχοκινητικός ( Harrow,1972). Μαζί με αυτούς προέκυψαν και οι σχετικές ταξονομίες, οι οποίες ξεκινώντας από τα απλούστερα προς τα πολυπλοκότερα επίπεδα των τομέων τους , επιχειρούν να αποκωδικοποιήσουν τους παράγοντες που παίζουν ρόλο στη μάθηση. Πολλές φορές μάλιστα εμπλέκονται και αλληλοεπιδρούν και μεταξύ τους (Keller ,2008) αναδεικνύοντας αφενός το πόσες ταυτόχρονες λειτουργίες λαμβάνουν χώρα προκειμένου να συμβάλλουν στην αποτελεσματική μάθηση ( Αλεξανδρή,2010). Κάποιοι από τους δείκτες οι οποίοι εμπλέκονται σε παραπάνω από έναν τομείς, όπως αυτός των κινήτρων, έχουν καίρια θέση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης και για αυτό είναι εξόχως σημαντικό να αναπτύσσονται στα πλαίσια συγκεκριμένων στρατηγικών. Η παρούσα ερευνητική εργασία, επιχειρεί να αναδείξει, να ενδυναμώσει και να εντάξει τον παράγοντα των κινήτρων στο σχεδιασμό μαθησιακών στρατηγικών , μέσω μιας Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Εκπαιδευτικής Παρέμβασης. Πιο συγκεκριμένα επιχειρείται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικής παρέμβασης , εξυπηρετώντας το flipped mastery model, se περιβάλλον και σύγχρονης παραδοσιακής διδασκαλίας και ασύγχρονης , και χρησιμοποιώντας τις αρχές και τις μεθόδους στρατηγικού σχεδιασμού κινήτρων ARCS του J.M. Keller, με στόχο την ενίσχυση των κινήτρων των εκπαιδευομένων. Για τις ανάγκες της εργασίας δημιουργήθηκε ηλεκτρονικό και έντυπο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο προσαρμόστηκε και παρασχέθηκε στο Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης ( Learning Management System) moodle. Προς το πέρας της εργασίας , διενεργήθηκε έρευνα ή οποία εξέτασε , διερεύνησε την ύπαρξη επίδρασης του σχεδιασμού και της υλοποίησης της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Εκπαιδευτικής παρέμβασης βάσει των στρατηγικών ενίσχυσης κινήτρων του μοντέλου ARCS , ήτοι στους επιμέρους παράγοντες της Προσοχής, της Σχετικότητας, της Εμπιστοσύνης και της Ικανοποίησης, όπως αυτοί ορίζονται από τον εμπνευστή του μοντέλου John Keller ( 2008). Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 40 μαθητές της ΣΤ’ Τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας οι οποίοι εξερεύνησαν αναλυτικά το περιβάλλον και το υλικό και στη συνέχεια, το αξιολόγησαν, βάσει καθορισμένων κριτηρίων. Έγινε επίσης χρήση ερευνητικών εργαλείων βασισμένα στο IMMS (Instructional Materials Motivation Survey) του Keller. Τα στατιστικά κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση των αποτελεσμάτων ήταν το t-test ενός δείγματος (One Sample t-test) και ο έλεγχος συσχέτισης του Spearman (Spearman’s Correlation).el
dc.format.extent148el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔημιουργία εκπαιδευτικής παρέμβασης με θέμα το διαδικτυακό εκφοβισμό στηριζόμενης στο μοντέλο κινήτρων ARCS σε περιβάλλον Ανεστραμμένης τάξηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΨηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακή εφαρμογήel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑνάλυση κινήτρωνel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΑνεστραμμένη τάξηel
dc.subject.keywordARCS modelel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»