Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαλαματένιου, Φλώρα
dc.contributor.authorΦαρμάκη, Νίκη
dc.date.accessioned2017-06-28T06:31:54Z
dc.date.available2017-06-28T06:31:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9711
dc.format.extent151el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης για δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητές με βάση την τεχνολογία ροής εργασιώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe purpose of this master thesis is to study the process – oriented e – learning systems, the e – learning workflows and the development of an e – learning system through the use of the workflow technology. The thesis presents the advantages of this technology as well as the characteristics and the possibilities which they provide. It also presents the development of a process – oriented e – learning system and directs to dyslexic and non – dyslexic students. The purpose of this thesis is to provide teachers and students with help, so as to have a teaching process that directs to their needs. Through the workflow environment, the teacher is able to add or remove academic material, choose the way of evaluation and give the students the ability to work in their own pace. The development consists of the primary instruction of the new lesson, as well as exercises for formative evaluation and tests that are either preassessment or summative. Using the principles of Mastery learning, the teacher creates a lesson, hands out exercises that are either group – based or individual, enrichments for those who succeed and alternative instruction for those who still need extra help. The workflow system is developed through Oracle’s BPM, using exercises and material from the books that are used in schools. The exercises used in this lesson are created so as to refer to the needs and characteristics of each student.el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΡοή των διαδικασιώνel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΔιαδικασιοστρεφή συστήματαel
dc.subject.keywordΑνάλυση και σχεδίαση συστημάτωνel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό λογισμικόel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»