dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Φυτιλή, Μαργαρίτα | |
dc.date.accessioned | 2017-06-26T08:04:49Z | |
dc.date.available | 2017-06-26T08:04:49Z | |
dc.date.issued | 2016-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9701 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της σημερινής
εικόνας της λιμενικής βιομηχανίας στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην
αγορά των container terminals, ως αποτέλεσμα της θεσμικής οργάνωσής
τους και των επενδύσεων που έχουν γίνει σε αυτά. Είναι τα βόρεια ή τα
νότια λιμάνια της Ευρώπης που προτιμούν οι μεγάλες εταιρείες της liner
ναυτιλίας να καταλήγουν τα εμπορευματοκιβώτια για να φτάσουν από την
Ασία στην Ευρώπη και γιατί; Για να απαντηθεί το συγκεκριμένο ερώτημα
πέραν της σχετικής βιβλιογραφικής επισκόπησης, επιλέχθηκαν να
εξεταστούν έξι λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη, τρία στο
βορρά (Rotterdam, Hamburg, Antwerp) και τρία στο νότο (Valencia, Gioia
Tauro, Πειραιάς). Σκοπός της έρευνας που έγινε ήταν να αναδείξει τη
συνεχή αύξηση της ζήτησης των ευρωπαϊκών μεσογειακών λιμανιών τα
τελευταία χρόνια, συγκριτικά με τα βόρεια ευρωπαϊκά και κατεξοχήν πιο
«δημοφιλή» λιμάνια. | el |
dc.format.extent | 133 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Container terminals ευρωπαϊκού βορρά vs νότου | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The object of this thesis is the presentation of today’s picture of port industry
in Europe and especially in the container terminals market, as a result of
their institutional organization and the investments that take place there. Do
the big companies of liner shipping prefer for their containers to end up to
the north or to the south ports of Europe, when they travel from Asia to
Europe and why? In order to answer this question, except for the related
literature review, six container ports in Europe were chosen to be examined,
three north (Rotterdam, Hamburg, Antwerp) and three south (Valencia,
Gioia Tauro, Piraeus). The purpose of the research was to show the
continuous increase of the demand of the European Mediterranean ports the
latest years, in comparison with the north European, and ordinarily, more
“popular” ports. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject.keyword | Τερματικά εμπορευματοκιβωτίων | el |
dc.subject.keyword | Κριτήρια επιλογής λιμανιών | el |
dc.subject.keyword | Ευρωπαϊκός βορράς | el |
dc.subject.keyword | Ευρωπαϊκός νότος | el |
dc.subject.keyword | Containers | el |
dc.subject.keyword | Container terminals | el |
dc.subject.keyword | Port choice criteria | el |
dc.subject.keyword | European north | el |
dc.subject.keyword | European south | el |