Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧλωμούδης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΦυτιλή, Μαργαρίτα
dc.date.accessioned2017-06-26T08:04:49Z
dc.date.available2017-06-26T08:04:49Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9701
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της σημερινής εικόνας της λιμενικής βιομηχανίας στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην αγορά των container terminals, ως αποτέλεσμα της θεσμικής οργάνωσής τους και των επενδύσεων που έχουν γίνει σε αυτά. Είναι τα βόρεια ή τα νότια λιμάνια της Ευρώπης που προτιμούν οι μεγάλες εταιρείες της liner ναυτιλίας να καταλήγουν τα εμπορευματοκιβώτια για να φτάσουν από την Ασία στην Ευρώπη και γιατί; Για να απαντηθεί το συγκεκριμένο ερώτημα πέραν της σχετικής βιβλιογραφικής επισκόπησης, επιλέχθηκαν να εξεταστούν έξι λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη, τρία στο βορρά (Rotterdam, Hamburg, Antwerp) και τρία στο νότο (Valencia, Gioia Tauro, Πειραιάς). Σκοπός της έρευνας που έγινε ήταν να αναδείξει τη συνεχή αύξηση της ζήτησης των ευρωπαϊκών μεσογειακών λιμανιών τα τελευταία χρόνια, συγκριτικά με τα βόρεια ευρωπαϊκά και κατεξοχήν πιο «δημοφιλή» λιμάνια.el
dc.format.extent133el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleContainer terminals ευρωπαϊκού βορρά vs νότουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe object of this thesis is the presentation of today’s picture of port industry in Europe and especially in the container terminals market, as a result of their institutional organization and the investments that take place there. Do the big companies of liner shipping prefer for their containers to end up to the north or to the south ports of Europe, when they travel from Asia to Europe and why? In order to answer this question, except for the related literature review, six container ports in Europe were chosen to be examined, three north (Rotterdam, Hamburg, Antwerp) and three south (Valencia, Gioia Tauro, Piraeus). The purpose of the research was to show the continuous increase of the demand of the European Mediterranean ports the latest years, in comparison with the north European, and ordinarily, more “popular” ports.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subject.keywordΤερματικά εμπορευματοκιβωτίωνel
dc.subject.keywordΚριτήρια επιλογής λιμανιώνel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκός βορράςel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκός νότοςel
dc.subject.keywordContainersel
dc.subject.keywordContainer terminalsel
dc.subject.keywordPort choice criteriael
dc.subject.keywordEuropean northel
dc.subject.keywordEuropean southel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»