Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΜιχόκ, Μάριος
dc.date.accessioned2017-06-02T09:51:07Z
dc.date.available2017-06-02T09:51:07Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9622
dc.description.abstractΣτην σημερινή εποχή οι εταιρίες ψάχνουν εναλλακτικούς τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να καθιερώσουν τη δυναμική τους στον χώρο που δραστηριοποιούνται. Προς αυτήν τη κατεύθυνση διοχετεύουν σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού τους σε νέα κανάλια, μέσω των οποίων μπορούν να επικοινωνούν με τους υπάρχοντες πελάτες τους με στόχο να συνεχίσουν να αλληλοεπιδρούν μαζί τους, να προσελκύσουν νέους πελάτες ώστε να αυξήσουν το κοινό τους, να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας και του brand name της. Αυτά τα νέα κανάλια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία προσφέρουν με μεγάλη αμεσότητα την παραπάνω επικοινωνία με τον πελάτη. Αυτό συμβαίνει διότι η επισκεψιμότητα στα κοινωνικά δίκτυα και η συμμετοχή σε αυτά, τόσο παγκόσμια όσο και στην Ελλάδα, είναι ιδιαίτερα υψηλή. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα: - Μελετηθούν τα κοινωνικά δίκτυα ως προς τη δομή τους και τις υπηρεσίες που παρέχουν τα πιο γνωστά από αυτά. - Παρουσιαστούν τα στατιστικά που προσφέρονται από την πλατόφρμα του Socialbakers για δύο από τα γνωστότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρίες να αξιολογήσουν την αποδοτικότητά τους σε αυτά. - Αναλύσουμε τα πιο σημαντικά στατιστικά ενός συγκεκριμένου brand, ώστε να δείξουμε τη σημαντικότητα των στατιστικών αυτών. Η δομή της διπλωματικής εργασίας έχει ως εξής:  Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναλύονται οι κατηγορίες των μέσων αυτών και παρουσιάζονται τα δημοφιλέστερα (Facebook, Twitter, Youtube, Google+, LinkedIn, Insragram, Pinterest, Flickr, Tumblr & Reddit). - Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια της μέτρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναλύονται τα metrics που είναι διαθέσιμα μέσω της γνωστότερης πλατφόρμας παραγωγής metrics, το Socialbakers. Για την ευκολότερη κατανόηση των metrics παρουσιάζονται τα στατιστικά των δύο γνωστότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης δύο διαφορετικών κατηγοριών, των Facebook και Youtube. - Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε την αποδοτικότητα ενός brand στο Facebook μέσω της εφαρμογής των metrics ανά έτος και βλέπουμε πως εξελίσσεται.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleMetrics στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Η χρησιμότητα τους στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του μέσουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΨηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυα στο διαδίκτυοel
dc.subject.keywordTwitterel
dc.subject.keywordFacebook (Electronic resource)el
dc.subject.keywordYouTubeel
dc.subject.keywordLinkedInel
dc.subject.keywordInstagramel
dc.subject.keywordMetricsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»