dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Ηλιόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2017-03-03T09:41:29Z | |
dc.date.available | 2017-03-03T09:41:29Z | |
dc.date.issued | 2016-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9475 | |
dc.description.abstract | Οι ναυτιλιακοί κύκλοι συνιστούν τα διαδοχικά στάδια της ανάπτυξης του κλάδου της Ναυτιλίας. Αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της τελευταίας, γι’ αυτό και η μελέτη τους κρίνεται απαραίτητη για την κατανόηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η δημιουργία των κύκλων αυτών, καθώς και τα χαρακτηριστικά τους, δεν παραμένουν ανεπηρέαστα από τις διεθνείς οικονομικές εξελίξεις. Είναι γεγονός πως η Ναυτιλία αποτελεί ζωτικό κομμάτι τόσο της παγκόσμιας όσο και της τοπικής οικονομίας πολλών χωρών. Ως εκ τούτου, η χρηματοοικονομική κρίση, θα ήταν παράδοξο να μην την επηρεάσει.
Οι διεθνείς οικονομικές εξελίξεις, οι οποίες ξεκίνησαν το 2008 και συνεχίζονται στις μέρες μας, επιβεβαιώνουν, δυστυχώς με αρνητικό τρόπο, την εξαρτώμενη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην πορεία της παγκόσμιας οικονομίας και την πρόοδο του ναυτιλιακού κλάδου. Η τελευταία δεκαετία συνιστά τη χειρότερη περίοδο που διένυσε το διεθνές εμπόριο εδώ και περίπου 70 χρόνια. Οι δυσμενείς οικονομικές συνθήκες και τα νέα δεδομένα λειτούργησαν ιδιαιτέρα επιβαρυντικά τόσο στους ναύλους και στην αξία των πλοίων όσο και στις συνθήκες, κάτω από τις οποίες οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις χρηματοδοτούνται πλέον, είτε από τράπεζες είτε από άλλες πηγές. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ναυτιλιακοί κύκλοι & συμπεριφορά ναυτιλιακών επιχειρήσεων : επιπτώσεις παγκόσμιας χρηματοοικονομικής κρίσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Maritime circles are the successive stages of development of the shipping industry. Are an integral part of the latter, hence their study is considered necessary for the understanding of the shipping industry. The creation of these cycles, as well as their characteristics, do not remain unaffected by the global economic developments. The fact is that shipping is a vital part of both the global and the local economy in many countries. Therefore, the financial crisis, it would be paradoxical to not interfere.
International economic developments, which began in 2008 and continue nowadays, confirm, unfortunately in a negative way, the subordinate relationship that exists between the course of the global economy and the progress of the shipping industry. The last decade is the worst period covered international trade for nearly 70 years. The adverse economic conditions and new data worked particularly aggravating to fares and the value of ships and to the conditions under which shipping companies are financed now, either from banks or from other sources. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακοί κύκλοι | el |
dc.subject.keyword | Οικονομικές κρίσεις | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακή οικονομική | el |
dc.subject.keyword | Χρηματοοικονομικές κρίσεις | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακές επιχειρήσεις | el |