Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΔουβής, Ευθύμιος Α.
dc.date.accessioned2006-09-29T06:37:17Z
dc.date.available2006-09-29T06:37:17Z
dc.date.issued2006-09-29T06:37:17Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/931
dc.description.abstractΜε την παρούσα εργασία επιχειρείται μια παρουσίαση του σημερινού συστήματος θαλασσίων συγκοινωνιών, όπως αυτό αναδιαρθρώθηκε μετά την υποχρεωτική για την Ελλάδα, απελευθέρωση των θαλασσίων ενδομεταφορών. Σκοπός είναι να αναδειχθούν οι πιο πρόσφορες και ορθολογικές λύσεις στα προβλήματα που έχουν καιρό τώρα προκύψει. Ειδικότερα, αρχικώς καταγράφεται η γεωγραφική ιδιομορφία του νησιωτικού συμπλέγματος της χώρας και κατόπιν γίνεται εκτενής αναφορά τόσο στα υπαρκτά όσο και στα επιθυμητά λειτουργικά και τεχνικά χαρακτηριστικά της εξυπηρέτησης των ελληνικών λιμένων. Στη συνέχεια περιγράφονται τα χαρακτηριστικά τόσο του ακτοπλοϊκού στόλου όσο και της ακτοπλοϊκής αγοράς, ενώ προτείνονται τα βέλτιστα οργανωτικά και λειτουργικά σχήματα σχετικά με το σχεδιασμό του δικτύου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, την έννοια του κατάλληλου πλοίου και την εφαρμογή των συνδυασμένων μεταφορών. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στο πρόβλημα των αγόνων γραμμών και τον τρόπο που αντιμετωπίζεται από την πλευρά τόσο του κράτους όσο και των υπολοίπων εμπλεκομένων φορέων, ενώ συνοπτικά δίδονται παραδείγματα αντιμετώπισης του εν λόγω προβλήματος από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο ρόλος των αερομεταφορών και κυρίως του υδροπλάνου με τα ιδιαίτερα λειτουργικά χαρακτηριστικά του, εξετάζεται κάτω από το πρίσμα της μεταβολής των όρων ανταγωνισμού και συμπληρωματικότητας με τα θαλάσσια μεταφορικά μέσα. Η μεθοδολογία της S.W.O.T. analysis χρησιμοποιείται σε αρκετά σημεία προκειμένου να καταφανούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των υπό ανάλυση δεδομένων, καθώς και για να προσδιορισθούν τόσο οι απειλές όσο και οι δυνατότητες που ανακύπτουν. Σημειώνεται ότι κατά την ανάλυση των θέσεων, των προτάσεων και των συμπερασμάτων έχουν ληφθεί υπόψη πλειάδα πρόσφατων μελετών – ερευνών που έχουν εκπονηθεί από αρμόδιους φορείς τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιωτικού τομέα, καθώς και σημαντική βιβλιογραφία γεγονός που συνεισφέρει στη σφαιρική εξέταση και καταγραφή του ακτοπλοϊκού ζητήματος. Ιδιαίτερη προσπάθεια καταβλήθηκε για να αξιολογηθεί η ακολουθούμενη πολιτική του Κράτους το οποίο αναζητά το ρόλο του, προκειμένου από τη μια πλευρά να εξασφαλισθεί η εδαφική συνοχή – συνέχεια της χώρας και από την άλλη να διασφαλισθεί το δημόσιο συμφέρον και η ποιοτική παροχή υπηρεσιών.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Ελλάδα
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορές -- Ελλάδα
dc.titleΟι θαλάσσιες συγκοινωνίες και οι άγονες γραμμές : ένα πρόβλημα το οποίο αναζητά την καλύτερη λύση μεταξύ δημοσίου συμφέροντος και βέλτιστης παρεχόμενης ποιότητας, στα πλαίσια ενός απελευθερωμένου οικονομικού περιβάλλοντος. Η περίπτωση της Ελλάδας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/931
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1515771 bytes
dc.identifier.call387.5 ΔΟΥ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»