Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣταυρινού, Κωνσταντίνος Χρ.
dc.date.accessioned2016-11-03T11:45:35Z
dc.date.available2016-11-03T11:45:35Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9161
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία περιλαμβάνει το κατάλληλο υπόβαθρο για την κατανόηση της σχέσης ανάμεσα σε τρεις βασικές έννοιες της ευρύτερης επιστήμης της Διοίκησης. Στο πρώτο κεφάλαιο κάνουμε μια σύντομη αναφορά στους σκοπούς της εργασίας και στην σημασία της. Στο δεύτερο κεφάλαιο προχωράμε σε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση των τριών εννοιών. Αναλύουμε την Διαχείριση Γνώσης, ως ένα διεπιστημονικό εργαλείο, απαραίτητο στις σύγχρονες επιχειρήσεις στη σημερινή εποχή της πληροφορίας. Εξηγούμε την έννοια και τις μεθοδολογίες της Διαχείρισης Έργων, βασική πτυχή της Διοίκησης αναφορικά με το κομμάτι της ανάπτυξης. Τέλος, κάνουμε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, την ιστορία και τις μεθόδους της. Στο τρίτο κεφάλαιο παραθέτουμε μια σειρά από χρήσιμα σχετικά case studies, έτσι ώστε οι θεωρητικές πληροφορίες των προηγουμένων κεφαλαίων να μετουσιωθούν σε απτά πρακτικά παραδείγματα διασύνδεσης των τριών παραπάνω εννοιών. Στο τελευταίο κεφάλαιο, πριν τον επίλογο, είναι που πλέον συνθέτουμε τα συμπεράσματα και τις προτάσεις μας πάνω στη χρήση της διαχείρισης έργων ως μέσο διαχείρισης της γνώσης, στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος διοίκησης ολικής ποιότηταςel
dc.format.extent129el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιοίκηση oλικής ποιότηταςel
dc.titleΗ μεθοδολογία διαχείρισης έργων ως μέσο διαχείρισης γνώσης σε περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότηταςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis work includes the necessary background to understand the relationship between three basic concepts of the broader science of Management. In the first chapter we present the scope of this paper and clarify its necessity. In the second chapter we perform a literature review of the three basic concepts. We analyze Knowledge Management as an interdisciplinary tool, indispensable to modern businesses in today's Age of Information. We explain the concept and methodologies of Project Management, a key aspect of Management with respect to development. Finally, we study Total Quality Management and its history and methods. In the third chapter we present a number of useful case studies, in order to translate the information of the preceding chapters into practical examples of interconnection of the three concepts presented before. In the last chapter before the epilogue we compose the conclusions and proposals on the use of project management as a means of knowledge management, within a total quality management environment.el
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΔιαχείριση έργωνel
dc.subject.keywordΔιαχείριση γνώσηςel
dc.subject.keywordΡητή γνώσηel
dc.subject.keywordΆρρητη γνώσηel
dc.subject.keywordProject managementel
dc.subject.keywordKnowledge managementel
dc.subject.keywordTotal quality managementel
dc.subject.keywordExplicit knowledgeel
dc.subject.keywordTacit knowledgeel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»