dc.contributor.advisor | Μποχώρης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Σταυρινού, Κωνσταντίνος Χρ. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-03T11:45:35Z | |
dc.date.available | 2016-11-03T11:45:35Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9161 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει το κατάλληλο υπόβαθρο για την κατανόηση
της σχέσης ανάμεσα σε τρεις βασικές έννοιες της ευρύτερης επιστήμης της
Διοίκησης. Στο πρώτο κεφάλαιο κάνουμε μια σύντομη αναφορά στους
σκοπούς της εργασίας και στην σημασία της. Στο δεύτερο κεφάλαιο
προχωράμε σε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση των τριών εννοιών.
Αναλύουμε την Διαχείριση Γνώσης, ως ένα διεπιστημονικό εργαλείο,
απαραίτητο στις σύγχρονες επιχειρήσεις στη σημερινή εποχή της
πληροφορίας. Εξηγούμε την έννοια και τις μεθοδολογίες της Διαχείρισης
Έργων, βασική πτυχή της Διοίκησης αναφορικά με το κομμάτι της ανάπτυξης.
Τέλος, κάνουμε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με την Διοίκηση
Ολικής Ποιότητας, την ιστορία και τις μεθόδους της. Στο τρίτο κεφάλαιο
παραθέτουμε μια σειρά από χρήσιμα σχετικά case studies, έτσι ώστε οι
θεωρητικές πληροφορίες των προηγουμένων κεφαλαίων να μετουσιωθούν σε
απτά πρακτικά παραδείγματα διασύνδεσης των τριών παραπάνω εννοιών.
Στο τελευταίο κεφάλαιο, πριν τον επίλογο, είναι που πλέον συνθέτουμε τα
συμπεράσματα και τις προτάσεις μας πάνω στη χρήση της διαχείρισης έργων
ως μέσο διαχείρισης της γνώσης, στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος διοίκησης
ολικής ποιότητας | el |
dc.format.extent | 129 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διοίκηση oλικής ποιότητας | el |
dc.title | Η μεθοδολογία διαχείρισης έργων ως μέσο διαχείρισης γνώσης σε περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | This work includes the necessary background to understand the relationship
between three basic concepts of the broader science of Management. In the
first chapter we present the scope of this paper and clarify its necessity. In the
second chapter we perform a literature review of the three basic concepts. We
analyze Knowledge Management as an interdisciplinary tool, indispensable to
modern businesses in today's Age of Information. We explain the concept and
methodologies of Project Management, a key aspect of Management with
respect to development. Finally, we study Total Quality Management and its
history and methods. In the third chapter we present a number of useful case
studies, in order to translate the information of the preceding chapters into
practical examples of interconnection of the three concepts presented before.
In the last chapter before the epilogue we compose the conclusions and
proposals on the use of project management as a means of knowledge
management, within a total quality management environment. | el |
dc.contributor.master | MBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int) | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση έργων | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση γνώσης | el |
dc.subject.keyword | Ρητή γνώση | el |
dc.subject.keyword | Άρρητη γνώση | el |
dc.subject.keyword | Project management | el |
dc.subject.keyword | Knowledge management | el |
dc.subject.keyword | Total quality management | el |
dc.subject.keyword | Explicit knowledge | el |
dc.subject.keyword | Tacit knowledge | el |