dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Παπαστεργίου, Αναστασία Γ. | |
dc.date.accessioned | 2016-09-09T09:42:51Z | |
dc.date.available | 2016-09-09T09:42:51Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9086 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει, να περιγράψει και να αναλύσει την κατάσταση, στα πλαίσια των συνεργασιών που υφίστανται ήδη καθώς και όσων τείνουν να δημιουργηθούν στη ναυτιλία τακτικών γραμμών. Η οικονομική κρίση κατά τη διάρκεια των ετών 2008 και 2010 ανέδειξε την ανάγκη των ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών να προσαρμοστούν στις αλλαγές του κλάδου. Η μεταφορική ικανότητα των πλοίων μεταβλήθηκε προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της συμμαχίας των εταιρειών.
Επιπλέον, η συγκεκριμένη Διπλωματική Εργασία συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση των συνεργασιών μεταξύ των παρόχων υπηρεσιών της ναυτιλίας τακτικών γραμμών. Ξεκινώντας από μια γενική περιγραφή των συνεργασιών του κλάδου, αναλύουμε σε βάθος τις συμμαχίες μεταξύ των μεγα – μεταφορέων (mega – carriers). Κατανοώντας την δυναμική των συνεργασιών, μπορούμε να αντιληφθούμε με καλύτερο τρόπο και την σταθερότητα αυτών.
Στο τέλος, η παρακάτω εργασία παρέχει πληροφορίες σχετικά με το πώς ο σχηματισμός των παραπάνω συμμαχιών επηρεάζει την κίνηση και την εξέλιξη των κύριων Λιμένων της Ευρώπης. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναυτιλιακές επιχειρήσεις | el |
dc.title | Στρατηγικές συμμαχίες και συγχωνεύσεις των ναυτιλιακών εταιρειών στην liner αγορά (E/K). Επιπτώσεις στα λιμάνια στην Ευρώπη | el |
dc.title.alternative | Strategic alliances and merges of the liner shipping companies. Impacts on European ports | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The present dissertation has the intention to examine, analyze and illustrate in all the perspectives the liner shipping industry, within the partnerships that already exist and those tend to be created in liner shipping. The economic crisis in the years between 2008 and 2010 has demonstrated the necessity for substantial adjustments on behalf of container lines. Capacities were shifted quickly to emerging and less affected markets allowing a faster recovery of globally organized companies.
Furthermore, this paper provides a better understanding of the collaboration among service providers. Starting from a general framework of co-operative liner services, in-depth analyses the global mega - alliances that are formed in liner shipping. By understanding the dynamics within alliances, we are able to develop an assessment relating to the stability of collaborations.
Last but not least, subject thesis provides information on how the mega – alliances formed among liner service providers affect the main Ports of Europe. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία τακτικών γραμμών | el |
dc.subject.keyword | Κάθετη ολοκλήρωση | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικές συμμαχίες | el |
dc.subject.keyword | Global operators - Mega carriers | el |
dc.subject.keyword | Liner shipping | el |
dc.subject.keyword | Vertical integration | el |
dc.subject.keyword | Strategic alliances | el |