Πλοήγηση Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών ανά Συγγραφέα "Καρακασνάκη, Μαρία Χ."
-
Σύνδεση του μάρκετινγκ με την επίτευξη καλύτερου οικονομικού αποτελέσματος: περίπτωση ελληνικών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιριών
Καρακασνάκη, Μαρία Χ. (2013-04-04)Στο σύγχρονο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιριών οφείλουν να ενσωματώνουν μεθόδους marketing στις καθημερινές λειτουργίες τους, ώστε να εξασφαλίζουν τη μακροχρόνια και κερδοφόρα ...