Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαζαρζής, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΜπότσιου, Αλεξάνδρα Β.
dc.date.accessioned2016-07-13T13:22:58Z
dc.date.available2016-07-13T13:22:58Z
dc.date.issued2014-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8952
dc.description.abstractΗ διεθνής ναυτιλία αντιμετωπίζει βαθιά ύφεση, η οποία οφείλεται τόσο στην παγκόσμια οικονομία, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί, όσο και στην υπερπροσφορά χωρητικότητας και στην μειωμένη χρηματοδότηση. Σε αυτό το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και στην έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ των συναλλασσομένων, η διαιτησία, ως διεθνώς εδραιωμένη μέθοδος για επίλυση των διαφορών, καλείται να διευθετήσει τις διαφορές των εμπλεκόμενων στην ναυτιλιακή αγορά μερών βάσει αμοιβαίας μεταξύ τους συμφωνίας. Η διαιτησία αποτελεί έναν βασικό θεσμό του δικαίου, μια διαδικασία για την επίλυση των διαφορών η οποία ενέχει άσκηση δικαιοδοτικού έργου, αν και διεξάγεται εκτός των δικαστηρίων. Έχει εφαρμοστεί σε ικανοποιητικό επίπεδο στα ναυτιλιακά ζητήματα και έχει γίνει αποδεικτή από όλους τους εμπλεκόμενους στην ναυτιλία φορείς. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εξεταστεί η ναυτική διαιτησία σε εθνικό και σε διεθνές επίπεδο: θα αναλυθούν οι έννοιες και η διαδικασία υλοποίησής της κατά τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, καθώς και η εφαρμογή της στην επίλυση των διαφορών που αναφύονται από τα ναυλοσύμφωνα και τις φορτωτικές. Περαιτέρω θα εξεταστεί η διαιτησία και σε επιμέρους, ειδικότερες ναυτιλιακές συναλλαγές. Τέλος,θα παρατεθούν αποφάσεις ημεδαπών και αλλοδαπών δικαστηρίων και θα εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του θεσμού.el
dc.format.extent125el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυλοσύμφωναel
dc.titleΗ ναυτική διαιτησίαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENArbitration constitutes a procedural form of resolving disputes extra judicially. It is widely adopted in the maritime industry as a cost effective, prompt form of resolving disputes pertaining to maritime claims. In the present thesis, the domestic and the international arbitration are going to be discussed. The terms and the implementation process, as stipulated in the Greek Code of Civil Procedure, as well as the implementation of the arbitration in the charter parties, in the bills of landing and in other maritime sectors are going to be explored. Domestic and foreign case law shall be cited. As conclusion, the positive and negative aspects of the arbitration shall be deduced.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτική διαιτησίαel
dc.subject.keywordΝαυτική διαφοράel
dc.subject.keywordΣύμβαση της Νέας Υόρκηςel
dc.subject.keywordΦορτωτικέςel
dc.subject.keywordΝομολογίαel
dc.subject.keywordMaritime arbitrationel
dc.subject.keywordMaritime claim/disputeel
dc.subject.keywordNew York Conventionel
dc.subject.keywordBills of landingel
dc.subject.keywordCase lawel
dc.subject.keywordCharter partyel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»