dc.contributor.advisor | Παζαρζής, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Κωτσίδη, Στυλιανή | |
dc.date.accessioned | 2016-07-08T07:16:30Z | |
dc.date.available | 2016-07-08T07:16:30Z | |
dc.date.issued | 2014-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8925 | |
dc.description.abstract | Οι αρχές της θαλάσσιας ασφάλισης τοποθετούνται χρονικά στο 4000 π.Χ. στη περιοχή της Μεσογείου, το λίκνο του θαλάσσιου εμπορίου. Με την πάροδο των χρόνων και τις παγκόσμιες εξελίξεις κρίθηκε αναγκαία η οργάνωση των εμπλεκόμενων μερών και η σύστασή τους σε
διάφορους οργανισμούς και ενώσεις για την προάσπιση των συμφερόντων τους. Ιδρύθηκαν οι πρώτες ασφαλιστικές αγορές με κυριότερη όλων τον Lloyd’s of London, ο οποίος ακόμα και σήμερα κινεί τα νήματα στη θαλάσσια ασφάλιση, παραμένοντας επικαιροποιημένος και έτοιμος να αναλάβει νέες προκλήσεις. Έπειτα συστάθηκαν οι Νηογνώμονες λόγω της ανάγκης για ύπαρξη ενιαίων τεχνικών κανόνων και κανονισμών ασφαλείας ώστε να προστατεύεται η ζωή και η περιουσία στη θάλασσα και το θαλάσσιο περιβάλλον. Επίσης ιδρύθηκε το Salvage Association για την προστασία των εμπορικών συμφερόντων όλων των συμμετεχόντων σε περίπτωση ατυχημάτων, του οποίου η ύπαρξη κρίνεται αναγκαία αφού τα ατυχήματα, σε όποιον παράγοντα και να οφείλονται, δε θα πάψουν να συμβαίνουν. | el |
dc.format.extent | 162 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Θαλάσσια ασφάλιση | el |
dc.title | Φορείς της θαλάσσιας ασφάλισης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The principles of marine insurance go back to 4000 B.C. at the Mediterranean Sea, which was the birthplace of shipping trade. The changes that were happening globally over the years led the stakeholders to establish various organizations and associations in order to protect their interests. The first insurance markets were established such as Lloyd’s of London, which is considered to be the best by staying updated and ready to take on new challenges. Then the Classification Societies were formed as a necessity for uniform technical standards and safety regulations to protect life and property at sea and the marine environment. Also the Salvage Association was founded to protect the commercial interests of the stakeholders in case of marine accidents and still remains necessary for the shipping industry because the accidents will never stop happening. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Lloyd’s of London | el |
dc.subject.keyword | Salvage Association | el |
dc.subject.keyword | Νηογνώμονες | el |
dc.subject.keyword | Κανονισμοί | el |
dc.subject.keyword | Marine insurance | el |
dc.subject.keyword | Classification Societies | el |
dc.subject.keyword | Regulation | el |