Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΖομπούλης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2016-06-06T07:23:33Z
dc.date.available2016-06-06T07:23:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8785
dc.description.abstractΟ αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων συναισθημάτων που δημιουργεί. Ωστόσο, το έργο των στελεχών των αθλητικών οργανισμών να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες των θεατών θεωρείται ιδιαίτερα πολύπλοκο τόσο εξαιτίας του πλήθους των εναλλακτικών επιλογών ψυχαγωγίας που είναι διαθέσιμες όσο και των αυξημένων απαιτήσεών τους σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς αυτούς. Ο παραπάνω στόχος είναι δυνατόν να επιτευχθεί με τη συμβολή της επιστήμης του αθλητικού μάρκετινγκ που είναι σε θέση να βελτιώσει αισθητά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρονται στους θεατές με συνέπεια την ικανοποίησή τους και την επιστροφή τους στο γήπεδο για μελλοντικά γεγονότα. Αναφορικά με την παρούσα έρευνα, παρουσιάζεται τόσο το θεωρητικό υπόβαθρο των εννοιών του αθλητικού μάρκετινγκ και της ποιότητας των υπηρεσιών ενώ λαμβάνει χώρα και πρωτογενής έρευνα για να διαπιστωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η ομάδα καλαθοσφαίρισης του Ολυμπιακού Πειραιώς στους φιλάθλους της και τους επισκέπτες.el
dc.format.extent158el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑθλητισμόςel
dc.titleΑθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακόςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENSports is regarded as a leisure activity which holds a dominant position in the consumers’ preferences both in Greece and all over the world due to its ability to offer special experiences and to create intense sentiments. However, the managers’ effort to satisfy spectators’ desires is a really complicated task owing to both the plurality of alternative entertainment choices and the increased demands of spectators concerning the services offered in the stadium. The objective mentioned above can be achieved with the contribution of the sports marketing science which can succeed in remarkably improving the quality of the services offered in spectators and resulting in their satisfaction and their return in the stadium for future events which will take place. Concerning this thesis, it should be pointed out that it covers the theoretical background of the concepts of sports marketing and service quality while it takes place a primary research in order to investigate the quality of the services offered by the “Olympiacos Basketball Team to its fans and visitors to the stadium.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΑθλητικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠοδόσφαιροel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΙκανοποίησηel
dc.subject.keywordΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subject.keywordΚαλαθοσφαίρισηel
dc.subject.keywordΟλυμπιακόςel
dc.subject.keywordSportsel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordConsumerel
dc.subject.keywordSatisfactionel
dc.subject.keywordService qualityel
dc.subject.keywordBasketballel
dc.subject.keywordOlympiacosel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»