Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
ΑθλητισμόςΛέξεις κλειδιά
Αθλητικό μάρκετινγκ ; Ποδόσφαιρο ; Καταναλωτές ; Ικανοποίηση ; Ποιότητα υπηρεσιών ; Καλαθοσφαίριση ; Ολυμπιακός ; Sports ; Marketing ; Consumer ; Satisfaction ; Service quality ; Basketball ; OlympiacosΠερίληψη
Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων συναισθημάτων που δημιουργεί.
Ωστόσο, το έργο των στελεχών των αθλητικών οργανισμών να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες των θεατών θεωρείται ιδιαίτερα πολύπλοκο τόσο εξαιτίας του πλήθους των εναλλακτικών επιλογών ψυχαγωγίας που είναι διαθέσιμες όσο και των αυξημένων απαιτήσεών τους σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς αυτούς. Ο παραπάνω στόχος είναι δυνατόν να επιτευχθεί με τη συμβολή της επιστήμης του αθλητικού μάρκετινγκ που είναι σε θέση να βελτιώσει αισθητά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρονται στους θεατές με συνέπεια την ικανοποίησή τους και την επιστροφή τους στο γήπεδο για μελλοντικά γεγονότα. Αναφορικά με την παρούσα έρευνα, παρουσιάζεται τόσο το θεωρητικό υπόβαθρο των εννοιών του αθλητικού μάρκετινγκ και της ποιότητας των υπηρεσιών ενώ λαμβάνει χώρα και πρωτογενής έρευνα για να διαπιστωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η ομάδα καλαθοσφαίρισης του Ολυμπιακού Πειραιώς στους φιλάθλους της και τους επισκέπτες.