Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΑσημακόπουλος, Ιωάννης Θ.
dc.date.accessioned2016-03-28T10:14:02Z
dc.date.available2016-03-28T10:14:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8646
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι βασικές επιχειρηματικές στρατηγικές και πρακτικές του συγχρόνου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και ειδικότερα στον χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και των τραπεζών όπου πλέον η έννοια του ανταγωνισμού στον τραπεζικό κλάδο λαμβάνει τη μορφή της από την συνεισφορά του ανταγωνισμού στην αποτελεσματικότητα του ίδιου του χρηματοπιστωτικού τομέα, την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει, από τις καινοτομίες που χρησιμοποιεί ο τομέας των τραπεζών, από τα κέρδη που αποκομίζουν οι τράπεζες και τέλος από την προσβασιμότητα.. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλυθεί το υπόβαθρο των συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A’s) και τις εφαρμογές τους στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα. Μετά από την διεξοδική βιβλιογραφική αναφορά, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα είδη, στους λόγους, στα κριτήρια καθώς επίσης και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της μεθόδου ανάπτυξης. Τέλος, γίνεται αναφορά σε μελέτες περιπτώσεων (case study) συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A’s) στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλυθεί το θεσμικό και κανονιστικό πλαίσιο των συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A’s). Εν συνεχεία, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην αποτίμηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A’s). Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΤQM) ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και αποδοτικότητας στο τραπεζικό κλάδο καθώς αναλύονται οι επιδράσεις της συγκεκριμένης στρατηγικής στις Σ&Ε. Επιπρόσθετα επεξηγούμε την σημαντικότητα της έννοιας της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων (CRM) στην πελατοκεντρική προσέγγιση ενός τραπεζικού οργανισμού. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του Στρατηγικού Σχεδιασμού (Strategic planning) και της κατάρτισης του Επιχειρηματικού Σχεδίου (Business Plan) Τράπεζας. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο θα μελετηθεί η περίπτωση της Τράπεζα Πειραιώς, ως προς τις εφαρμογές τεχνολογίας και την ενοποίηση των ΙΤ συστημάτων στις υφιστάμενες συγχωνεύεις και εξαγορές που συνέβησαν, από την οπτική διοίκησης ολικής ποιότητας. Συμπεραίνουμε ότι βάσεις των κύριων παραγόντων της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας οι οποίες επικεντρώθηκαν κυρίως στην εκπαίδευση και κατάρτιση του ανθρωπίνου δυναμικού, στην δέσμευση της ανώτατης διοίκησης για την εφαρμογή των εργαλείων ενοποιήσεων, καθώς και την εγκαθίδρυση διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας η προσπάθεια ενοποίησης των μηχανογραφικών συστημάτων στέφθηκε με επιτυχία βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα, την ικανοποίηση του πελατειακού χαρτοφυλακίου και κερδοφορία του τραπεζικού ομίλου.el
dc.format.extent196el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤραπεζικός χώροςel
dc.titleΣυγχωνεύσεις και εξαγορές στον τραπεζικό κλάδο : βελτιώνοντας την εταιρική αποτελεσματικότητα και κερδοφορία μέσω της Διοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordStrategic planningel
dc.subject.keywordITel
dc.subject.keywordData migrationel
dc.subject.keywordProcess reengineeringel
dc.subject.keywordProfitabilityel
dc.subject.keywordCustomer retentionel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»