Show simple item record

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΠαλούκου, Αναστασία
dc.date.accessioned2016-02-23T09:07:44Z
dc.date.available2016-02-23T09:07:44Z
dc.date.issued2013-09
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8509
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους μαθητές, στο πλαίσιο της 2ης Θεματικής Ενότητας με τίτλο “Χρήση εργαλείων Έκφρασης, Επικοινωνίας, Ανακάλυψης και Δημιουργίας: Μεγάλες Δραστηριότητες”. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει στρατηγικές διδασκαλίας μέσω συστημάτων διαχείρισης ηλεκτρονικών τάξεων. Για το λόγο αυτό σχεδιάστηκε ένα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα την ανάπτυξη παιχνιδιού με χρήση του εργαλείου Scratch, κατάλληλο να υποστηριχθεί από αρκετές στρατηγικές, και βάσει αυτού οργανώθηκαν μαθήματα στο Moodle 2.4, αξιοποιώντας παράλληλα τα εργαλεία του συστήματος για συνεργατική μάθηση. Περιλαμβάνει επίσης αποτελέσματα μελέτης που έγινε στη βιβλιογραφία σχετικά με τις νέες τεχνολογίες, τα συστήματα διαχείρισης μάθησης, τις μεθόδους και στρατηγικές διδασκαλίας.el
dc.format.extent197el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματαel
dc.subjectΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.titleΕκπαιδευτικός σχεδιασμόςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIn this project, lessons are developed for informatics for the 3rd grade of the Greek Secondary School. According to the curriculum, the students should do projects entitled “Use of Expression, Communication, Invention & Creation tools: Long Tasks” The aim of this project is to present learning strategies through LMS. There fore, a teaching scenario is designed related to the development of a game using the Scratch tool, which can be supported by several learnig strategies. Based on that, lessons are developed on Moodle 2.4, taking advantage at the same time of system tools for cooperative learning. Also includes the results of a study on the bibliography related on the new technologies, the LMS, the methods and the learning strategies.el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordMoodleel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»