Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΒιρβίλης, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2016-02-18T12:20:26Z
dc.date.available2016-02-18T12:20:26Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8480
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνάται η συμπεριφορά των χρηστών στο YouTube και η δυνατότητα εκμετάλλευσης του χώρου για τις εταιρίες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες τους. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη της εξάπλωσης του διαδικτυακού μάρκετινγκ στον κλάδο των κοινωνικών δικτύων και ειδικότερα στο διαδικτυακό τόπο YouTube. Ο εν λόγω ιστότοπος, που βρίσκεται σε εφαρμογή από το 2005, αποτελεί σήμερα τον τρίτο σε σειρά ιστότοπο στο διαδίκτυο με βάση την επισκεψιμότητα. Η εξάπλωση του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο επηρέασε άμεσα τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter. Το YouTube αρχικά δεν είχε ξεκινήσει ως κοινωνικό δίκτυο, αλλά ως πλατφόρμα παρακολούθησης βίντεο στο διαδίκτυο. Με την έλευση όμως του Web 2.0, που άλλαξε σε μεγάλο βαθμό την νοοτροπία του διαδικτύου, επηρεάστηκε και το YouTube το οποίο προσέθεσε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης στη σελίδα του. Την τελευταία τριετία έγιναν οι πρώτες απόπειρες διαδικτυακής διαφήμισης στο YouTube με τα αποτελέσματα αρχικά να μην είναι τα προσδοκώμενα για τις εταιρίες που τις πραγματοποίησαν. Η διπλωματική έρευνα εξετάζει κατά πόσο μπορεί το διαδικτυακό μάρκετινγκ να αξιοποιηθεί στο YouTube με θετικά αποτελέσματα. Μέσω της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για την συμπεριφορά των χρηστών απέναντι στις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο YouTube, αναλύονται οι βέλτιστοι τρόποι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας του YouTube καθώς επίσης εξετάζεται και η αποτελεσματικότητα των, έως σήμερα, προσπαθειών.el
dc.format.extent120el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΈρευνα για την αξιοποίηση του YouTube στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordYouTubeel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»