Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΣπυρόπουλος, Ευάγγελος
dc.date.accessioned2016-02-11T11:05:46Z
dc.date.available2016-02-11T11:05:46Z
dc.date.issued2013-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8414
dc.description.abstractΗ εργασία απαρτίζεται από τα ακόλουθα Κεφάλαια: (Κεφάλαια 1-3). Στα Κεφάλαια αυτά γίνεται επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, όπου ορίζονται οι βασικές έννοιες, του Μάρκετινγκ και του e-Marketing. Αναφέρονται διεξοδικά οι έννοιες του Μάρκετινγκ στον τραπεζικό τομέα και του e-Banking. Επίσης, αναφέρονται οι δυνατότητες και τα οφέλη που συνεπάγεται η χρήση του Internet Banking. (Κεφάλαια 4-5). Στα κεφάλαια αυτά περιγράφεται η μελέτη περίπτωσης. Συγκεκριμένα γίνεται ανασκόπηση του Internet Banking και εν συνεχεία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε, μέσω ερωτηματολογίου. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας περί χρήσης και βαθμού διείσδυσης του Internet Banking.el
dc.format.extent123el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤραπεζικό μάρκετινγκel
dc.subjectInternet bankingel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΤράπεζεςel
dc.titleΠρότυπα χρήσης υπηρεσιών e-Banking από πελάτες των τραπεζών και το μάρκετινγκ ψηφιακών υπηρεσιώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe work consists of the following chapters: (Chapters 1-3): In these chapters provides an overview of the relevant bibliography, which defines the basic concepts of marketing and e Μarketing. Detailing concepts of Marketing in the banking sector and the e-Banking. Also listed the features and benefits associated with the use of Internet Banking. (Chapters 5-6): In these chapters describes the case study. Specifically reviewing the Internet Banking and then presents the results of a survey done by questionnaire. Finally presented the findings on the use and penetration of Internet Banking.el
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keyworde-Marketingel
dc.subject.keyworde-Bankingel
dc.subject.keywordBanksel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»