Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Ευστράτιος
dc.contributor.authorΤσάμουρας, Ευστράτιος
dc.date.accessioned2015-09-14T11:54:18Z
dc.date.available2015-09-14T11:54:18Z
dc.date.issued2009-09-15
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7506
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι να περιγράψει, να αναλύσει και να εξηγήσει το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης των λιμένων και την παραχώρηση δικαιωμάτων στους τερματικούς σταθμούς containers. Παλαιότερα η ευθύνη των λειτουργιών, υπηρεσιών και των προγραμμάτων των λιμένων ανήκε αποκλειστικά στον δημόσιο τομέα. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες η διακυβέρνηση των λιμένων έχει αλλάξει εντυπωσιακά, προωθώντας την πολιτική της ιδιωτικοποίησης. Απώτερος σκοπός της ιδιωτικοποίησης είναι η δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος μέσα στο οποίο μπορούν να δημιουργηθούν προστιθέμενες υπηρεσίες, οι οποίες θα συμβάλλουν στην αύξηση της απόδοσης των λιμένων. Δεδομένου ότι οι λιμένες αποτελούν κομβικό σημείο του διεθνούς εμπορίου και αντιμετωπίζουν έντονα τον ανταγωνισμό, κάθε χώρα επιδιώκει τις κατάλληλες στρατηγικές, οι οποίες θα βελτιώσουν στο μέγιστο την απόδοση των λιμένων τους. Η επίτευξη του παραπάνω σκοπού πραγματοποιείται με μια ανάλυση της πολιτικής που ακολουθούν οι λιμένες υπό δημόσιο καθεστώς, ώστε να γίνει ένας σαφής προσδιορισμός των λειτουργιών και διαδικασιών των δημοσίων λιμένων ενώ δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον ρόλο της δημόσιας λιμενικής αρχής. Αρχικά γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης των λειτουργιών ενός τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων. Η αγορά των container γνωρίζει τις τελευταίες δεκαετίες μεγάλη άνθηση και έχει αποτελέσει σημαντική καινοτομία στις θαλάσσιες μεταφορές φορτίων. Έτσι λοιπόν, στα πλαίσια της ιδιωτικοποίησης των λιμένων, δόθηκε έμφαση τα τελευταία χρόνια στην παραχώρηση δικαιωμάτων λειτουργίας τερματικών σταθμών container σε ιδιωτικούς φορείς με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης ΚΑΙ την αύξηση της παραγωγικότητας των οργανισμών αυτών.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subjectΛιμάνια -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectΛιμάνια -- Οικονομικές απόψειςel
dc.subjectContainer ports -- Managementel
dc.subjectHarbors -- Managementel
dc.subjectHarbors -- Economic aspectsel
dc.titleΕπιπτώσεις από την ιδιωτικοποίηση λιμένων και παραχώρηση δικαιωμάτων εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων: παρουσίαση & συγκριτική ανάλυσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.1'64'068 ΤΣΑel
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»