Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚοζεντίνου, Ρεγγίνα
dc.date.accessioned2015-09-02T21:08:36Z
dc.date.available2015-09-02T21:08:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7130
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους οι σύγχρονες επιχειρήσεις στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών σταθερής μπορούν να αποκτήσουν διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα βασικά κεφάλαια. Στο κεφάλαιο 3 αναλύεται εκτενώς η θεωρία του στρατηγικού μάνατζμεντ. Επεξηγούνται βασικές έννοιες και εργαλεία, ενώ περιγράφεται το υπόδειγμα στρατηγικού μάνατζμεντ και τα τέσσερα στάδιά του. Στο κεφάλαιο 4 ερευνάται ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών σταθερής τηλεφωνίας και παροχής υπηρεσιών διαδικτύου. Μέσα από τον ορισμό του κλάδου, την ιστορική του αναδρομή, τη μελέτη των εταιρειών που περιλαμβάνει γίνεται η αξιολόγησή του, ενώ ταυτόχρονα γίνεται χρήση του υποδείγματος του Porter και της PEST ανάλυσης. Στο κεφάλαιο 5 παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης (case study) εταιρείας του κλάδου των τηλεπικοινωνιών σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών διαδικτύου. Γίνεται παρουσίαση της εταιρείας και της επιχειρησιακής και επιχειρηματικής στρατηγικής της. Τέλος, εξετάζεται μια καινούργια τάση στον επιχειρηματικό κόσμο, αυτή της βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη (customer experience). Στην ενότητα αυτή, ερευνάται τόσο ο ορισμός της τάσης και τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιεί όσο και το κατά πόσον μπορεί να οδηγήσει σε διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΑνταγωνισμόςel
dc.subjectΤηλεπικοινωνίες -- Ελλάδαel
dc.subjectStrategic planningel
dc.subjectCompetitionel
dc.subjectTelecommunication -- Greeceel
dc.titleΚλάδος τηλεπικοινωνιών: αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε έναν ελάχιστα διαφοροποιημένο κλάδο. Μελλοντικές στρατηγικέςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.identifier.call658.4 KOZel
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»