dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Τσιμπουκάϊ, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:56:50Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:56:50Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6914 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ασφάλεια στην ναυτιλία, η οποία συχνά απειλείται από επικίνδυνες καταστάσεις για το ίδιο το πλοίο, τους ανθρώπους εν πλω αλλά και το ίδιο το φορτίο. Παρουσιάζεται η αναγκαιότητα της ρύθμισης κάποιων αρχών που θα είναι σε θέση να αποτρέπουν επικίνδυνες καταστάσεις και να διατηρούν σε επαρκή επίπεδα τον έλεγχο της ασφάλειας. Αρχικά, μελετάται ο καθοριστικός ρόλος που παίζει η μεθοδολογία Goal Based Standards στον καθορισμό προτύπων για την κατασκευή νέων πλοίων και αναλύεται η εφαρμογή της σε πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και πετρελαιοφόρα. Εν συνεχεία, εξετάζεται η μεθοδολογία Formal Safety Assessment, η οποία έχει ως στόχο τον εντοπισμό, την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση κινδύνων στο θαλάσσιο περιβάλλον. Για την καλύτερη κατανόηση της βαρύτητας της συγκεκριμένης μεθοδολογίας, μελετάται η εφαρμογή της σε πλοία με υψηλό κίνδυνο ατυχήματος και συγκεκριμένα σε δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου αερίου. Εν κατακλείδι, εξετάζονται τυχόν ελλείψεις των εν λόγω μεθοδολογιών και παρουσιάζονται μελλοντικά ζητήματα τα οποία χρήζουν περαιτέρω αξιολόγησης και ενημέρωσης. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Δεξαμενόπλοια -- Μέτρα ασφαλείας | el |
dc.subject | Πετρελαιοφόρα -- Μέτρα ασφαλείας | el |
dc.subject | Πλοία -- Κανονισμοί ασφαλείας | el |
dc.subject | Ναυτιλία -- Μέτρα ασφαλείας | el |
dc.subject | Πλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις | el |
dc.subject | Tankers -- Safety regulations | el |
dc.subject | Liquefied natural gas carriers -- Safety regulations | el |
dc.subject | Ships -- Safety regulations | el |
dc.subject | Ships -- Environmental aspects | el |
dc.title | Παρουσίαση και σύγκριση των μεθοδολογιών Goal Based Standards (GBS) και Formal Safety Assessment (FSA), και η εφαρμογή τους στη ναυτιλία | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 387.5 ΤΣΙ | el |
dc.description.abstractEN | The subject essay deals with the sea safety, which is threatened by perils for the vessel, people on board and the cargo itself. Recorded the necessity of setting principles which will be able to prevent dangerous situations and maintain a sufficient level of safety. Firstly, we study the importance of Goal Based Standards methodology in defining standards for the design and construction of ships and we analyze the application of the methodology in bulk carriers. Furthermore, we explore the Formal Safety Assessment methodology which aims to identify, evaluate and face sea threats. For better understanding of subject methodology, we analyze its application to LNG carriers which bare higher level of risk. In conclusion, we investigate said methodologies for any failing and we present some future issues which may need further evaluation and update. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |