Show simple item record

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΧατζησπυρίδη, Αγγελική
dc.date.accessioned2015-06-25T09:21:28Z
dc.date.available2015-06-25T09:21:28Z
dc.date.issued2014-11
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6692
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να αναλύσει εκτενώς δύο κύρια ζητήματα του Ναυτικού Δικαίου τα οποία είναι η σταλία και η επισταλία (laytime and demurrage). Σταλία είναι το χρονικό διάστημα που διατίθεται για τη διενέργεια φόρτωσης ή εκφόρτωσης αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου. Επισταλία είναι το συμφωνημένο ποσό που καταβάλλεται στον πλοιοκτήτη σε σχέση με την καθυστέρηση του σκάφους, μετά το τέλος της σταλίας, για την οποία ο πλοιοκτήτης δεν είναι υπεύθυνος. Τα δύο αυτά βασικά θέματα καθορίζονται από ένα συμβόλαιο το οποίο παρουσιάζει την ανταλλαγή των υποχρεώσεων και την κατανομή των κινδύνων μεταξύ πλοιοκτήτη και ναυλωτή κατά τη διάρκεια της ναύλωσης του πλοίου, το λεγόμενο ναυλοσύμφωνο. Τα δύο αυτά θέματα και οι ρήτρες τους ορίζονται με μεγάλη προσοχή στο ναυλοσύμφωνο διότι εμπεριέχουν πολλά σημεία όπου εύκολα μπορούν να κερδηθούν ή να χαθούν χρήματα. Οι εμπορικές εταιρείες δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στα ζητήματα αυτά και συνήθως υπάρχουν ειδικά τμήματα που ασχολούνται με το θέμα της επισταλίας. Απαιτούνται βασικές γνώσεις της νομοθεσίας και σωστή συνεργασία μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας. Η προετοιμασία των claims για επισταλία απαιτεί συμβόλαια, έγγραφα του φορτίου και απόδειξη της επισταλίας. Σε περίπτωση που δεν είναι εύκολη η απόδειξη αυτή, το ζήτημα μπορεί να φτάσει στη Διαιτησία.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠλοία -- Φορτίοel
dc.subjectCargo shipsel
dc.subjectΝαύλωση και ναύλοςel
dc.subjectFreight and freightageel
dc.subjectDemurrageel
dc.subjectTankers laytimeel
dc.titleLaytime and demurrageel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.5 ΧΑΤel
dc.description.abstractENThe thesis below aims to explain in detail, two basic issues of maritime law, laytime and demurrage. Laytime is the period allowed to load or discharge the cargo, after the arrival of the ship. Demurrage is the agreed amount payable to the owner in respect of the delay to the vessel, beyond laytime, for which owner is not responsible. These two issues prescribed in a contract, which is an exchange of obligations and an allocation of risks during chartering, called charter party. These two issues and their terms are defined in the charter party carefully as there are many areas where money easily be lost or earned. The trading companies are paying attention to these elements and usually there are specific demurrage departments. Basic knowledge of maritime law and proper correspondence among the departments are essential. The preparation of a claim requires contracts, cargo documents and proof of demurrage rate. In case of disagreement the claim goes to Arbitration.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»