Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΚεσκίνη, Ελεάνα Γ.
dc.date.accessioned2015-04-02T07:39:42Z
dc.date.available2015-04-02T07:39:42Z
dc.date.issued2015-04-02T07:39:42Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6417
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζεται ένα διαδικτυακό προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας το οποίο παρέχει τη δυνατότητα τόσο στο μαθητή όσο και στον εκπαιδευτή μιας ολοκληρωμένης εκπαιδευτικής διαδικασίας εκμάθησης και διδασκαλίας αντίστοιχα, της γλώσσας προγραμματισμού Logo. Οι μαθητές μπορούν να κάνουν εγγραφή στο σύστημα και ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους να μελετήσουν σταδιακά την ύλη η οποία είναι οργανωμένη σε κεφάλαια. Για την μετάβαση από το ένα κεφάλαιο στο επόμενο αυτοαξιολογούνται μέσα από τεστ ασκήσεων και ερωτήσεων οι οποίες προσαρμόζονται ανάλογα με το γνωστικό επίπεδο του χρήστη. Το συγκεκριμένο σύστημα, σε όλη τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης του με τον εκπαιδευόμενο, δημιουργεί μαθήματα με δυναμικό τρόπο, τα οποία σταδιακά καλύπτουν το γνωστικό στόχο ακολουθώντας το γνωστικό του επίπεδο, το μαθησιακό του στυλ και την εξέλιξή του. Ο εκπαιδευτής έχει τη δυνατότητα ελέγχου της προόδου του μαθητή καθώς και εύκολης ενημέρωσης του συστήματος. Τέλος έχουν χρησιμοποιηθεί διάφορα πολυμεσικά στοιχεία τα οποία σε συνδυασμό με τις θεωρίες μάθησης και τις αρχές σχεδίασης ενός εκπαιδευτικού λογισμικού προσφέρουν ένα φιλικό και ελκυστικό περιβάλλον στον χρήστη.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Γλώσσες προγραμματισμού
dc.subjectLogo (Γλώσσα προγραμματισμού)
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.titleΠροσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας στο διαδίκτυο της γλώσσας προγραμματισμού Logo
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6417
dc.identifier.call001.642'4 ΚΕΣ
dc.description.abstractENThe present thesis presents an adaptive educational system which offers both students and instructors of the Logo programming language, a thorough learning and teaching process, respectively. Students can enroll in the information system and, depending on their personal characteristics, study the material divided in different chapters. A pool of testing questions and drilling exercises for self-assessment - suited each time to the user’s level - facilitates smooth transition from one chapter to the other. The system is thoroughly interactive. For example, lessons that gradually cover the cognitive goal are dynamically created, taking into account the users’ cognitive level, their learning style and their educational development. Instructors can check their students’ progress and update the system in a surprisingly easy way. Finally, various multimedia elements combined with learning theories as well as the principles of educational software design provide to any user a friendly and appealing environment.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»