Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαλαματένιου, Φλώρα
dc.contributor.authorΦίλης, Χρήστος
dc.date.accessioned2015-02-25T08:30:14Z
dc.date.available2015-02-25T08:30:14Z
dc.date.issued2015-02-25T08:30:14Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6339
dc.description.abstractΤο cloud computing παρέχει φθηνή και pay-as-you-go πόρους σε επίπεδο hardware και software και γρήγορα κερδίζει έδαφος ως μία εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή λύση με χρήση υποδομών εντός του οργανισμού. Καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες αναθέτουν τις λειτουργίες τους σε παρόχους υπηρεσιών Cloud, οι Συμβάσεις Επιπέδου Υπηρεσιών (Σ.Ε.Υ.) μεταξύ των καταναλωτών και των παρόχων, έχει αναδυθεί ως μια πολύ σημαντική πτυχή. Λόγω της δυναμικής φύσης του cloud, η συνεχής παρακολούθηση για ποιοτική υπηρεσία (QoS) είναι απαραίτητη η δημιουργία λεπτομερών ΣΕΥ. Επίσης πολλοί άλλοι παράγοντες, όπως η εμπιστοσύνη (προς τον πάροχο cloud) μπορούν να ληφθούν υπόψη, ιδίως για τις επιχειρήσεις που δύναται να αναθέσουν σε αυτούς τα κρίσιμα δεδομένα τους. Αυτή η πολύπλοκη φύση του Cloud δικαιολογεί ένα πιο εξελιγμένο μέσο για τη διαχείριση των Σ.Ε.Υ. Στην παρούσα διπλωματική περιγράφονται ποιοι ήταν οι τρόποι υλοποίησης ενός πληροφοριακού Συστήματος πριν και μετά την ανακάλυψη των Cloud υπηρεσιών. Γίνεται εκτενής αναφορά για την ανάγκη των Σ.Ε.Υ καθώς και για το τι είναι Σ.Ε.Υ. και τι όχι. Τέλος, γίνεται αναφορά σε μια μελέτη περίπτωσης όπου ένας Τηλεπικοινωνιακός Πάροχος αποφάσισε να διαθέσει στους πελάτες του υπηρεσίες Cloud, τις οποίες δεν τις έχει αναπτύξει, αλλά τις έχει αγοράσει από Προμηθεύτρια Εταιρία. Αναλύεται η Σ.Ε.Υ. που έχει υπογραφεί μεταξύ των δύο Εταιριών και αναφέρονται οι δείκτες που παρακολουθούνται και η ποινή που υπάρχει σε περίπτωση παραβίασης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectService-level agreements
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectInformation technology -- Management
dc.subjectCloud computing
dc.titleΜεθοδολογίες συμβάσεων επιπέδου υπηρεσιών (service-level agreements - SLAs) έργων ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων. Θεωρία και μελέτη περίπτωσης
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call658.562 ΦΙΛ
dc.description.abstractENCloud computing that provides cheap and pay-as-you-go computing resources are rapidly gaining momentum as an alternative to traditional IT Infrastructure. As more and more consumers delegate their tasks to cloud providers, Service Level Agreements (SLA) between consumers and providers emerge as a key aspect. Due to the dynamic nature of the cloud, continuous monitoring on Quality of Service (QoS) attributes is necessary to enforce SLAs. Also numerous other factors such as trust (on the cloud provider) come into consideration, particularly for enterprise customers that may outsource its critical data. This complex nature of the cloud landscape warrants a sophisticated means of managing SLAs. This dissertation describes the methods of implementing an information system before and after the discovery of Cloud services. Extensive reference to the need of SLA and what is SLA and what not. Finally, reference is made to a telecommunications provider who decided to provide to the customers Cloud Services, which they have not been developed, but has bought from a Cloud Provider. It analyzes the signed SLA between the two companies and indicates the monitoring mechanism and the penalties in case of a violation.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»