Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΠήττας, Γεώργιος Β.
dc.date.accessioned2013-06-11T10:13:05Z
dc.date.available2013-06-11T10:13:05Z
dc.date.issued2013-06-11T10:13:05Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5443
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί πρώτον στην ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών απέναντι στο Facebook και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την χρήση του ως εργαλείου του marketing από τις επιχειρήσεις. Αρχικά πραγματοποιείται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας που καλύπτει τη σχετική θεματολογία. Αρχικά παρουσιάζονται ορισμοί για το marketing, το internet marketing και αναλύονται τα πλεονεκτήματα του δεύτερου έναντι του πρώτου. Στην συνέχεια δίνεται ο ορισμός των social media και γίνεται περαιτέρω ανάλυση των κοινωνικών δικτύων ως κατηγορία αυτών. Πιο συγκεκριμένα δίνεται ο ορισμός τους και γίνεται ιστορική αναδρομή. Γίνεται αναφορά τόσο σε κοινωνικά δίκτυα της αρχαιότητας όσο και στα σημερινά που προήλθαν από την έλευση του διαδικτύου. Επιπλέον γίνεται αναλυτική παρουσίαση των σημερινών κοινωνικών δικτύων με έμφαση στο πιο δημοφιλές που είναι το Facebook. Μετά ακολουθεί η ανάλυση του social media marketing που συνοπτικά αποτελεί την εφαρμογή του marketing μέσα από τα social media, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα του και οι λόγοι για τους οποίους οι εταιρίες θα πρέπει να το υιοθετήσουν. Μετά την μελέτη του social media marketing ακολουθεί η ανάλυση των μικροεφαρμογών ως εργαλείο του marketing. Δίνεται ο ορισμός τους, η γενικότερη τάση που επικρατεί γύρω από αυτές και γίνεται ανάλυση των μικροεφαρμογών και τις δυνατότητες αυτών, που προσφέρει το Facebook γνωστές ως «Facebook Apps». Στην συνέχεια περιγράφονται τα πλεονεκτήματα χρήσης αυτών από τις επιχειρήσεις και δίνονται πετυχημένες περιπτώσεις χρήσης αυτών από μεγάλες εταιρίες (Coca-Cola, Dominos). Μετά από την ανάλυση των προηγούμενων, ακολουθεί περιγραφή ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί πάνω στο social media marketing στον διεθνή επιστημονικό χώρο. Αυτές οι έρευνες πιο συγκεκριμένα αφορούν τόσο την ανάλυση της συμπεριφοράς των επιχειρήσεων απέναντι στα social media όσο και την συμπεριφορά των χρηστών απέναντι σε αυτά. Τείνοντας το πρώτο κεφάλαιο γίνεται διεξοδική ανάλυση του εργαλείου για τις διαφημίσεις του Facebook (Facebook Ads) και των δυνατοτήτων που προσφέρει στους χρήστες του. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής. Σκοπός της έρευνας αποτελεί η ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών απέναντι στο Facebook και στις διαφημίσεις που προβάλλονται μέσα από αυτό προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα για την βέλτιστη χρήση του από εταιρίες. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται η διαδικασία με την οποία πραγματοποιήθηκε, γίνεται ανάλυση των δεδομένων και παρουσιάζονται συσχετίσεις μεταξύ των διαφόρων μεταβλητών (ερωτήσεις) που έχουν ενδιαφέρον για περαιτέρω ανάλυση και σχολιασμό. Κλείνοντας το παρών κεφάλαιο αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας καταλήγοντας σε συμπεράσματα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectFacebook (Electronic resource)
dc.subjectInternet marketing
dc.subjectInternet advertising
dc.subjectSocial networks -- Computer network resources
dc.titleΈρευνα για την συμπεριφορά των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και η χρήση αυτών ως εργαλείο του marketing
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call658.8'4 ΠΗΤ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»