Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΒασάλου, Καλλιόπη Α.
dc.date.accessioned2012-10-02T08:19:59Z
dc.date.available2012-10-02T08:19:59Z
dc.date.issued2012-10-02T08:19:59Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5002
dc.description.abstractΤο Ψηφιακό Σχολείο είναι βασικό συστατικό του οράματος του Νέου Σχολείου του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και ενέργειες για την ανάπτυξη αυτού έχουν ξεκινήσει τον τελευταίο χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό το Κολλέγιο Αθηνών (Ε.Ε.Ι.), εδώ και 4 χρόνια, προσπαθεί να υιοθετήσει αυτό το όραμα και να εντάξει τις Νέες Τεχνολογίες σε όλες τις βαθμίδες και σε όλα τα μαθήματα, όπου αυτό μπορεί να είναι εφικτό. Βασικός του στόχος είναι να ενισχυθούν οι υλικές υποδομές και να επιμορφωθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό για να ανταποκριθεί το σχολείο σε αυτή την πρόκληση. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο χρειάζεται κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό-λογισμικό τεχνολογικά υποστηριζόμενο που θα εστιάζει στους εκπαιδευτικούς στόχους κάθε μαθήματος. Το μάθημα της Κοινωνική και Πολίτικης Αγωγής της ΣΤ’ τάξης στο Δημοτικό του Κολλεγίου Αθηνών, δε διδάσκεται από το βιβλίο αλλά βιωματικά μέσα από εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές εκδρομές. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές δεν αποκτάνε βασικές γνώσεις για το μάθημα. Η εργασία ασχολήθηκε με το μάθημα αυτό με σκοπό να το διδάξει μέσω των Νέων Τεχνολογιών. Χρειάζεται να σημειωθεί ότι οι υλικοτεχνικές υποδομές του σχολείου υποστήριξαν αυτό το εγχείρημα, αφού σε όλες οι τάξεις υπάρχουν διαδραστικοί πίνακες και στην ιστοσελίδα του σχολείου υπάρχει μία ηλεκτρονική πλατφόρμα (College Online CMS), όπου σχεδιάστηκε εκεί η εφαρμογή. Στα κεφάλαια της εργασίας, αναλύεται η σχέση της δημιουργικότητας με τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και πως μπορεί η πρώτη να ενισχυθεί μέσω αυτών. Στο κεφάλαιο 1 γίνεται μία ανάλυση του τι είναι δημιουργικότητα και ποιος είναι ο δημιουργικός μαθητής. Αναφέρονται τρόποι αξιολόγησης και τεχνικές παραγωγής δημιουργικών ιδεών. Στο κεφάλαιο 2 μελετώνται περιπτώσεις για να παρατηρηθεί τι έχει γίνει μέχρι τώρα στις ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας. Ενώ στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ολοκληρωμένη πρόταση για το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της ΣΤ τάξης. Ολοκληρώνεται η εργασία με την αξιολόγηση της πρότασης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια
dc.titleΑνάπτυξη τεχνολογικά υποστηριζόμενων δραστηριοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (δημιουργικότητα)
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.334 ΒΑΣ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»