Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΓαλαζούλα, Φωτεινή Κ.
dc.date.accessioned2012-09-12T15:34:41Z
dc.date.available2012-09-12T15:34:41Z
dc.date.issued2012-09-12T15:34:41Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4928
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια νέοι όροι της τεχνολογίας εισβάλλουν στο επάγγελμα των εκπαιδευτικών. Η ηλεκτρονική μάθηση, η μάθηση εξ' αποστάσεως αλλά και η ανάγκη για συνεχή επαγγελματική ανέλιξη είναι συνυφασμένες με την αλλαγή τρόπου σκέψης και διδασκαλίας με την απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων. Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών δίνει έμφαση σε θέματα όπως της κατανόησης των εννοιών και των λειτουργιών της τεχνολογίας, της διδασκαλίας, της μάθησης, της επικοινωνίας και συνεργασίας, της αξιολόγησης, της παραγωγικότητας και της συνεχούς επαγγελματικής άσκησης και σε θέματα ηθικής και ασφάλειας. Τα θέματα αυτά υπάγονται σε διεθνή πρότυπα εκπαίδευσης, τα οποία πρέπει να πληρούνται από τον κάθε μελλοντικό εκπαιδευτικό. Μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκεται: η αναλυτική παρουσίαση των όρων ηλεκτρονική μάθηση, συνεργατική μάθηση και οι κοινωνικοί και ψυχολογικοί παράμετροι που έχει η καθεμιά, η ανάδειξη της αναγκαιότητας για συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, η παρουσίαση του ρόλου και της στάσης των εκπαιδευτικών αλλά και του συνόλου εκπαιδευτικής κοινότητας στη διδασκαλία, η αναλυτική παρουσίαση αντιπροσωπευτικών προτύπων εκπαίδευσης του οργανισμού ISTE και των χωρών της Αγγλίας (Ευρώπη), της Καλιφόρνια (Αμερική) και Queensland ( Αυστραλία) και η θεωρητική σύγκριση των διεθνών προτύπων εκπαίδευσης σε σχέση με την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα, στην οποία έχουν αναπτυχθεί κυρίως τεχνολογικές δεξιότητες και η αξιολόγηση ενός δείγματος Ελλήνων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στα προγράμματα επιμόρφωσης Π2 σε θέματα τεχνολογικών δεξιοτήτων, ηθικής, ασφάλειας και την χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία και στη μάθηση.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαιδευτικοί, Εκπαίδευση των
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση
dc.subjectTeam learning approach in education
dc.titleΤεχνολογίες πληροφορικής στην εκπαίδευση: εκπαίδευση εκπαιδευτικών
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.334 ΓΑΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»